sobota, 11. februar 2012

Zanzibar, Lara & jaz

Se sanjala nisem, da bom prisla nazaj na Zanzibar, kaj sele tako kmalu!
( Pa ne, ker mi ni bil vsec, nasprotno, ampak, ker je se toliko novih krajev za videt, ki me klicejo! ).

Pa sem vseeno tukaj. In spet, tako kot sem '' iz Mombase'' delala popravni izpit, ga bom, prepricana sem, delala tudi ''iz Zanzibarja''.

Kljub temu, da sem se ze lani potikala po teh krajih, sem jih letos zacutila na frisno, kot, da se nikoli nisem bila tu.

Videla, pocela in obiskala  sem nove stare stvari.
Jedla sem  v novih starih coskih,  kupovala zobno pasto, pralni prasek in vodo v novem starem poznanem cosku.
Iste stvari vidis na drug, drugacen nacin, isto ulico dozivljas drugace, isto plazo vzljubis na novo in tokrat imas oci le za detajle, za tiste male stvari, skrite za velikimi.
Tokrat pac enostavno vidis. Vidis vse tisto, kar si ze prej seveda, a tudi tisto, kar se skriva ''zadaj''.
Ne vidis vec le hise ampak ves kaj je v hisi, z domacini se ne le pogovarjas ampak tudi vstopis v njihov dom, kar naenkrat ves kako se rece vsemu sadju in katera stojnica je cenejsa itd. :)

2 komentarja:

  1. (mami) Ja,kjub temu,da te kličejo kraji in ljudje,ki jih še nisi spoznala,se je vedno znova lepo vračat tja,kjer si se imel lepo

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tak popolnoma drugacen filing te obdaja!

    OdgovoriIzbriši