petek, 10. februar 2012

Ricky, Joseph & jaz

                                                      Na prvi sliki Ricky, na drugi Jose




Ja, Gloria se je prestavila nazaj k Ediju,  Mama pa danes odhaja na nocni bus v Nairobi in jutri poleti v Anglijo.  Ostala bom sama z Markom, Josephom in Rickyem J hahahaha, zabavno... aha! In Mamo Sharon in njenim podmladkom J yeeeeeees, vsaj malo zenske druzbe.
Se meni je bilo malo hudo, ko sem stala na prstih in mahala mami v slovo gor na bus L znam  pogresat njeno energijo, njeno odzivnost,  glasnost in dobro srce.

Pa je sla... vrnili smo se v hiso in gledali tv, no, oni so ga, predvsem Mark in mama, ko je se bila tu...zdaj pa na kavcu sedi le Mark.

Se mi zdi, da bolj brez veze buljijo kot pa zares spremljajo... in vse, kar spremljajo so brezvezne, zoprne limonade! Ojoj, joj! Romunske, sinhronizirane iz romunscine v anglescino za afrisko televizijo....


Na vsake toliko smo z Rickyem in Josephom, ko je Mark spokal spat, pogledali kak film, po filmu je Ricky odsel v sobo, midva z Josephom pa sva se debatirala.
Neverjetno bolj sem se povezala z njim, toliko bolj blizu se mi zdi  kot Ricky in ob njem se pocutim kot da ga poznam ze miljon let  kot, da je prijatelj od malega!
Zeeeelo me spominja na Lukata, ima isto mimiko, kretnje, nacin govora, res mocno spominja na njega in gotovo me je tudi to bolj povezalo z njim.
Ricky se drzi zelo zase, deluje grobo, agresivno, zalostno in celo depresivno... sprva sem mislila, da sem razlog jaz ( ceprav naj ne bi imel razloga ali vzroka za taksno obnasanje, pa vseeno )
A sem kasneje imela o Rickyu dolg pogovor najprej z Glorio in potem se  z Josephom.
Oba sta mi povedala isto. Da je  Ricky  tak vedno  in tudi do domacih... nisem se pocutila vec neprijetno, ker sem sprejela, da je to del njegove osebnosti in sem se sprostila.
Gloria, Joseph in jaz smo se strinjali, da je Ricky zagrenjen in jezen na ves svet.
Odkar jih je zapustil oce, ko so bili se majhni, je Ricky, kot najstarejsi otrok, ratal pokroviteljski in sovrazen do celega sveta in njegove okolice.

Poclo je na dan, ko je Joseph videl, da se Ricky z mano bolj na trdo pogovarja in od tistega dneva dalje, sva se z Josephom se bolj zakonektala, se pogovarjala in zajebavala, povedal mi je toliko stvari, o njegovem zivljenju, o ljubezni, soli, vsem, vsem, vseeem.

Res je imel smesne ljubezenske scene katerim se nisem in nisem mogla nacudit... ena njegova bivsa bejba je bila Nemka, Lena. Zivela je eno leto v Mombasi, kjer sta se skupaj preselila v hiso, po enem letu pa se je ona vrnila  v Nemcijo, zato je cez nekaj casa Joseph odsel k njej na obisk. 
Ko se je en vecer vrnil  z mesta v stanovanje, je videl kako je flat razmetan, vse njegove obleke in vse njene stvari so lezale povsod - ona pa je sredi sobe sedela na tleh in pohala.... nakar Joseph zagleda ob svoji prtljagi papirje in dokumente in ugotovi, da je  Lena za filter uporabila njegov rojstni list, hahaha.


Muahahahahaha Hahahhahahaha1
Zmesana bejba, ej! Joseph je rekel, da si v Keniji zarad unicenja rojstnega lista lahko kaznovan, ona mu ga gre pa skadit, LoLLLLL!

Pa ful pozoren je tud, vedu je, da ne jem mesa in, da sem mu na zacetku, ko sem prisla v Kenijo, rekla, da imam ful rada vegi samose.... in mi jih je na vsake toliko tudi prinesel  J

2 komentarja:

  1. (mami) Iz istega gnezda,pa tako različni mladiči...Čigava je ta punčka z Rikijem-ta je pa res ena prava mala lepotička !

    OdgovoriIzbriši