petek, 10. februar 2012

Sharon! In utrip Mombase


 Zacela sem se malo bolj intenzivno druzit sama s sabo, hodila z matatuji v mesto, ga odkrivala, ga  presetala po dolgem in pocez,  raziskovala market, old town, se navonjala vseh zacimb in disav, ki jih je old town ponujal ... probavala posusen mango v masali - peeeceee! J





V Mombasi zivi najvec muslimanov v Keniji - 85 %, ogromno mosej, res se dobro pocutim v tem mestu.
Z Josephom sva zmenjena, da greva jutri po moji  in njegovi soli  v mesto, v old town, na indijsko kosilo in v njegov kampus, da spoznam njegove prijatelje – tega Ricky ni naredil nikoli, kaj sele omenil! Joseph je res funny!











No,  pa smo se nekam le spokali tudi z Rickyem ... Njeri on in jaz smo sli cez na drugo stran s trajektom, lezat na plazo,  se odmaknit od vsega prahu in busy mesta. Z Njeri sva se kopale, Ricky pa je cuval stvari  in sedel na skarpi – boji se vode in ne zna plavat, v soncenju pa ne razume bistva in logike ( ha ha ha) – to za Africane ni  nenavadno, ful sem jih spoznala, ko jih ne zna plavat in se bojijo vode...











Med casom kosila sem vcasih jedla v sirotisnici, veckrat pa sem odhajala na kosilo domov -  dostop do hise je varovan z ograjo, veliko crno ograjo, cez katero ne vidis nic, kljuca pa tudi nisem imela, tako, da, ko sem prisla do hise, sem se zadrla: ''Mama Shaaaaaaarooooon''... ''Mama Shaaaaaaaaaroooooooon'', vcasih je zadostovalo enkrat, vcasih pa niti tretjic ne.
Vedno je odprla, vcasih s Sharon v narocju, vcasih sama, Sharon pa je pritekla kasneje...
Z njo se zal ne morem nic zmenit, ker nic ne govori anglesko tako, da si bolj nakazujeva in kazeva stvari in se klju temu vse zmeniva...

Sharon pise na celu kako pametna je, stara leto in dva meseca, sama za vse uredi... ne joka, ne tezi, ne komplicira, sama spleza na kavc, na stol, vmes pade, pogleda naokol, se pobere, pleza dalje, 
opazuje VSAKEGA in VSE, kar pocnes,  non stop stopiclja za tabo... stopa na prste in odriva vrata, 
vstopa v sobe, sede na tla, se igra sama s sabo.... medtem, ko sedi na tleh,  dobi pred sabo porcijo hrane, ki jo poje s prsti ( mama je NE pita  in vec ne doji - ?! ) in vsa usrana na istem mestu zaspi...., ko se zbudi, vstane, pojoka in se zraven polula L... kar se nobenemu ne zdi bad. 
Ko mami okazem  s prstom na tla kjer Sharon lezi v lulanju, jo vcasih pobere, obrise, preoblece in popivna luzo, velikokrat pa tudi ne.


Tako Sharon ostaja umazana od hrane, poscana in mokra vecino dni.  


Saj, ko sem videla kaj podobnega, sploh enkrat, ko se je sredi dnevne sobe pokakala, sem jo odnesla ven pred hiso pod pipo, kjer tece voda, namenjena pranju oblek, jo postavila v skaf in umila. 
Njej se je zdelo pa neverjetno zabavno in se je ves cas smejala in zraven vriskala, haha.

Mama je ne uci kam se hodi lulat in kakat, zato to pocne tam, kjer jo prime.  Ampak tamala res nenormalno opazuje ljudi in, ko grem npr., lulat, gre za mano, odrine vrata in me gleda – nasproti mene pocepne – in lula tudi ona, pametna, ne? Hahaha, ok, sj pol se tisto luzo na hodniku pobrise, samo je pa sama dojela, da se lula in kaka v posebnih placih stanovanja in ne kar povsod J

Wc in tus sta en zraven drugega, vsak prostor ima svoja vrata in zadnjic je skoraj zadela wc, namrec, pokakat se je sla pod tus. L

Ko sem prala obleke v skafu, sem njo postavila zraven v drugega, ga napolnila z malo vode in ji vrgla  notri prazen loncek, s katerim se je zamotila za uro ali dve. Res nerazvajen otrok, ne?

Ce sem ji rekla ''NJAMAZA'' ( tisina), ko je prevec cebljala, je izbuljila oci in utihnila, cakala kako minuto in pocasi, previdno zacela spet vedno glasneje cebljat, hahahahaha.
Ce sem ji rekla '' Sharon, Lala!'' ( Sharon, spat ) je spet izbuljila oci, se vlegla na tla in za sekundo zamizala in v naslednji sekundi ze kukala, kot ces, ce resno mislim.  J
Na vsake toliko, ko jo je mama imela poln kufer,  jo je vzgala po riti, Sharon pa niti trznila ni, zajokola ali kuhala mule!










Najvec casa je prezivljala z mamo v kuhniji in  jo opazovala kako mesa hrano, reze in pomiva posodo,  zato je Sharon veckrat prisla do mene in zacela z rokami mesat po zraku v navidezni posodi, zlivat po zraku v navidezno posodo in tako je guncala afne  po 5 minut skupaj, dokler se ni navelicala in se zacela obuvat v odrasle cevlje in copate, japonke, kar je tudi rada pocela.
In zraven, ker so ji bili preveliki, padala na nos.

Pa RES je pozresna, zdi se, da v hisi najvec je ona! Skoz pase firbec kaj imas na krozniku in v kozarcu, zraven krade in se base, se predno pogoltne, v rokah drzi ze novo rundo in poje VSE kar ji das – tamala pije kavo, no!  Kolikorat sem videla, ko je meni zjutraj ostala kava, da jo je dobila tamala v roke. Ja, salco je dobila v roke, s katere je sama pila!!! Ni smesno le to, da pije enoletni otrok -kavo- ampak tudi to, da tezko slaco drzi sama ?!

Joseph mi je rekel, da je zadnjic  s tal pobrala in pojedla macji drek, hahaha, TOK je pozresna!
In mama res premalo gleda za njo, zadnjic so bila vrata ograje odprta in Sharon je sama odskakljala skoraj vse do matatu postaje, noo! ( Matatu = mini van/bus ).
Haaalo!? Sama na avtobusno postajo, bad.

Nekaj dni nazaj si je hotla stisnit mojo zobno pasto v usta. In, ko je enkrat primencala pod tus, ko sem se tusirala, me jezacela oponasat! Spet si je  iz ene roke v drugo navidezno stiskala tus gel in se zacela mazat po telesu, hahahaha. HAALO, enoletni otrok, ljudje, enoletni otrok!!!
In ker malo prevec zares jemlje to mamino kuharijo, je zadnjic, ko sta njena mama in oce se spala, vzela pol litra jedilnega olja in ga zacela zlivat po sebi, v kavo ( neskuhano kavo, v zrna kave ) in v drugo suho hrano. Pravi mali terminator.
In zadnji njen podvig? Popila je 2 deci nafte al bencina ( njen ati je motor /taxist ) L
V isti sekundi so jo odpeljali v bolnico, na sreco se je koncalo dobro.
Ze zdaj jo pogresam. Mala, lepa, z okroglimi lici, velikimi ocmi, dolgimi trepalnicami in sobico.

Ahaaa, tocno! Skoz pozabim omenit se to, da se mi zdi na trenutke taka kot bi jo popadel hudic- pa nisem eidna, ki je to rekla oz. opazila ampak ona zares na vsake toliko postane cudna - izbulji oci, zacne z njimi zavijat, da se ji vidi belo in napihovat lica in se vrtet v krogu, haha. In to dela zelo intenzivno!  J

4 komentarji:

  1. (mami) Ja,res lepa,ta Mombasa,ni kaj,sploh pročelja hiš in okna -od vsega,kar si slikala v mestu so najlepše mačke. Mala Sharon je pa druga pesem-to o njej mi je bilo do zdaj najbolj zanimivo branje. Saj ni čudno,da si jo tako vzljubila ,pa ta malčica je genij,klovn in lepotička obenem..mama se še zaveda ne,kaj ima...pripelji jo domov,plisss

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sharon je res mega.
      Ne morem se nehat ponavljat, da je mala genij. In spretna bolj kot kak tri letni otrok!

      Pa a si zamislis, da dejansko pri enem letu in stirih mesecih poskbrbi sama zase... noben je nikamor ne premesca in nic...

      ah, ja... pogresam jo

      Izbriši
  2. (mami) Se spomniš,da si ti ravno tako rada obuvala moje čevlje,ko si bila mala ? Takrat sem ti napisala to pesmico : Rada Nuška salonarje natika,idrobenclja in se spotika. Očka pravi :"Pazi,ti neroda,spet bo tu nezgoda !" A Nuška ne čuje,še drugi čevelj si obuje. Pa pravi mama :"Pazi,Nuška,spet bo buška !" Je že prepozno,Nuška kriči grozno. Pa pravita mamica in očka: "Oh,ta naša Nuška,spet padla je kot zrela hruška !"

    OdgovoriIzbriši