petek, 10. februar 2012

Sola, otroci, dogajanje


Prve tri dni je bila moja naloga in skrb, da so vsi pisali teste kot je treba, da je vse potekalo kot mora, jih mirila in jim pomagala, ko so rabili pomoc.
In koncno mi je vrtnar sole pokazal kam hodijo ucitelji kupovat vse tiste mandazije, bahije in chapatije, s katerimi se basejo, res mocno basejo med casom glavnega odmora v zbornici!
Zgledajo slaaaastni!
5 minut hoje tja in nazaj, v rokah pa drzim mesanico vsega tistega, kar sem zdaj dva dni le obcudovala in gledala kako se je valjalo po njihovih ustih in mizi J
Testov je bilo konec in Charlesa sem prosila, ce se lahko prestavim v spodnji stuk, k tamalckom, rada bi ucila  male! 
So bolj zabavni in ja, tudi bolj NEubogljivi, kar sem ugotovila cez par dni, ko sem ostala brez glasu!!!
Faaak, noro! :O
Tako sem od dneva, ko me je Charles premestil, pomagala Joanne v drugem razredu in kdaj pa kdaj na pomoc skocila Ashley in Isaajah-u v tretji razred. Joannin razred je super priden in miren in res ubogajo, so poslusni, pridni, pridni in se enkrat  pridni. Razred Ashley in Issajah-a pa je KATASTROFA.

Ce preberes pozorno, sta v tem '' katastrofa razredu'' dva ucitelja! Dva!

In se vedno je razred katastrofa, haha. 


In, ko sem prevzela za en dan razred, sem naslednji dan ostala brez glasu, brez energije, brez moci. 
Ne, da sem se na njih drla zaradi jeze in jih ustrahovala ampak sem jih morala preglasit! Jaz kaj takega se nisem slisala in dozivela, en se dere cez drugega, skacejo pred svojo mizo namesto, da sedijo v klopeh, ko jih nakregas in posedes, v naslednji minuti spet vstanejo in spet skacejo. In tako jih posedas celo uro – NI jim pomoci. Zato sta v tem razredu dva ucitelja, da jih umirjata. Ampak na mojo zalost in njuno sreco, sta bila oba tisti dan odsotna, vsi ostali ucitelji pa so valda morali imet svoj maticni razred.

In, ko je imel moj firbec dovolj tega, da ne vem, kje Flora kupuje za malico sweet potato, sem jo koncno vprasala. Glede na to, da mi  takrat vrtnar, ko mi je pokazal cosak z vsemi tistimi zadevami - ni pokazal se coska s sweet potato-jem, sem bila ze cisto neucakana.
'' I tell Bella to go''.  
''How, she can not go out of school?''
 ''Yes, she can not, but she is the only one, that has our permission to go out so she can buy for us sweet potato.''
Hahaha, kako prisrcno, tista lepa puncka, ki sem jo omenila ze prej, hodi uciteljem kupovat sweet potato.
Ja,  od takrat naprej sem Bello parkrat poslala po sweet potato in se njej kaj kupila.
J
Ucitelji morajo prit v solo ob 06.30, otroci ob 07.00, da se do 08.00 umirijo in pripravijo na pouk, s katerim startajo ob 08.00. ( Prostovoljci prihajamo na pouk med 08.30 in 09.00).
08.00 - 09.45 pouk,  09.45 – 10.05 prva pavza, pouk, 10.40 – 11.20 glavni odmor,  pouk, 12.30 do 13.30 kosilo, 13.30 – 15.00 pouk, 15.00 – 16.00 delitev domace naloge, prepisovanje domace naloge s table, 16.00 – 17.00 sportne aktivnosti in igre.


                                                                        zbornica



                            masala caj v termovkah in chapati - predvidevam, da v Elininih rokah :)



                                             Amber, Isaajah, Ashley, jaz, Joanna in ?

2 komentarja:

  1. (mami) No,pa si spoznala šolo iz obeh zornih kotov-kot učenka in kot učiteljica. Ni mi treba vprašat,da bi vedela, da ti je bilo v zbornici neprimerno lepše kot v razredu,a ne ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah, majo kr dela!
      Karkol zberes, ne profitiras!

      Izbriši