petek, 10. februar 2012

Pricetek z delom, juhuhu! ( a mi gre na slabse, haha? )


Ricky me je pospremil do sole, spoznala sem ravnatelja Charles-a -ki je btw prvi African, ki mi je simpaticen in lep, visok, suh in z lepim obrazom-, s katerim sem imela 10 minutni pogovor glede mojega dela, pricakovanj in vsega, kar sodi zraven.
Naletela sem ravno na dan, ko so zaceli z nekaj dnevnim preverjanjem znanja in pisanjem testov.
Od 08.30 do konca dneva sem bolj kot ne preverjala njihovo  pridnost in obnasanje, jih cuvala, da niso prepisovali in laufali okoli, ko to ni bilo zazeljeno. Prevzela sem Charlesov sesti razred ( Charles je tudi ucitelj ) in te dneve ostajala v soli do 17.00, ko so se dnevi testov koncali, sem pa lahko odsla ze prej – no,  vsi prostovoljci smo lahko odsli ze prej. Kaj naj recem, vtisi in obcutki zaenkrat so super, otroci so fuuul pridni in puncka Bella je lepa kot angel!

Med glavno malico sem v zbornici spoznala VSE ucitelje, vse prostovoljce in v sekundi sem se vklopila in dobila obcutek, da so me sprejeli, bilo je prav zabavno! Kako domaco vzdusje, obnasanje, pogovori, nobene strogosti, polikanosti, Emma (tajnica) plese, Eline se base z mandaziji ( sladko testo), Mark se na vsa usta smeji, Issajah se pogovarja z Ashley ( bejba, 42 let,  Anglezinja, porocena z lokalcem in zivi v Keniji ze eno leto ), Flora malica sweet potato, Joanne zdolgocaseno sedi in srka caj, Michelle (Kanadcanka, prostovoljka, ki  je skupaj s fantom prisla zivet v Mombaso zaradi fantove sluzbe, bo ucila v soli eno leto ) mirno sedi in se smeji, Charles-a se komaj opazi, stalno namrec hodi iz sole v sirotisnico  in obratno, ostali prostovoljci in se kdo, pa ima day off ali pa se potika kje drugje. 
V zbornici imamo 8 salc za caj, katere si med sabo stalno podajamo, ker jih je premalo, da bi vsi pili caj istocasno, haha.  Pocakamo, da en izmed nas spije, splahnemo in si natocimo novo rundo.

In kaj se dogaja v zbornici, hahaha? 
Pripelje eden izmed uciteljev enega malega kazensko v zbornico, da mu nalozi par krepkih, mali je moral pet in plesat ples dezju, zraven se je jokal kot deeez, vsi ampak res vsiiii, z mano vred, smo se pa od srca smejali, cist prehuda kazen se mu je zdela ocitno in  zelo je trpel. J
Ni minilo 5 minut, ko pride kazensko notri en drug fantek, Isaajah ga prime za bok, ga dvigne in nese proti  ogromnemu piskru kjer se je kuhal caj in mu zraven govoril, da ga bo potunkal notri in skuhal.
Hahahhaha, ta je se bolj jokal, prisezem - pa kaj je mislil, da ga bojo res skuhali, al kaj? 
Hahahahaha, krokodilje solze, no! Mogoce si je Isaajah tukaj res prevec dovolil.


In, a mislis, da je pomagalo? Naslednji dan sta bila ISTA fanta SPET kazensko v zbornici!!!
In zraven hlipala, da reeees ne bosta vec neubogljiva, da bosta od zdaj naprej pridna: '' pleeease, teacher, pleeeaseee!''








3 komentarji:

  1. (mami) hahaha,koja smešna zgodbica,res full smešna...ampak take kazni,no,ja,ne vem...odvisno,koliko sta bila otroka stara.Pri štirih,petih letih je čisto možno,da je verjel,da ga boste skuhali in pojedli...buahhahahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HAhahahaha, ja ta je mel 6 let in na ves glas se je drl!
      Moj obraz je zgledal tako, lej :O

      Izbriši
  2. (mami) Ja ,definitivno je mali popolnoma verjel, da ga boste skuhali...veš kaj,to je pa zelo kruto od učiteljev,če mene vprašaš. Un ki je pa moral plesat,se je pa po moje čutil ponižanega,sploh k ste se mu vi krohotali...grdo !

    OdgovoriIzbriši