sobota, 11. februar 2012

Dar in Zvonetov prihod

Potovanja z  Zvonetom in zadnjega poglavja  Afrike pa sploh ne znam zajeti in opisati.

Zgodilo se je toooliko vsega, toliko krajev, ljudi, toliko spominov imam v glavi ... da ob vsem tem dobim asociacijo metanja sadja v blender... prevec, prevec, prevec!

Z Zvonetom sva se dobila v Jumbo Inn-u na vecerji, se nacvekala  in pocasi odsla proti Ekono Lodge-u, samo, da sem jaz usput med hojo do hotela zaslisala ''Iza'' in sla se na pivo z nekim tipom, ki sem ga spoznala takrat,  ko sem prvi dan v Daru sla ven s tistima dvema vodicema, Bruomom + xy modelom.

Imena od tipa se ne spomnim, spomnim pa se njegove zgodbe - prihaja iz severne Tanzanije in  pri sedmih letih, navelican zivotarjenja v druzini, spakiral svojih par zadev in se na tovornjaku, ki ga je zastopal, pripeljal v Dar, kjer je zivel na ulici, pomagal pospravljat ulicne trgovine ( najveckrat so mu job ponudili Indijci ) kjer je v zameno dobil nekaj hrane, spal pa je zunaj, pred trgovino. Danes je star 27, ukvarja se s priloznostnimi deli, rad slika, pise in poje pesmi. K druzini se je prvic ( mami ) odkar je odsel od doma, vrnil  pred parimi leti, ko ga je bila mama sicer totalno vesela ampak tudi zacudena, saj je bila prepricana, da je umrl.

Sla sem spat, Zvone je ze drnjuhal, jaz pa sem imela pred sabo le se par ur spanca in auf okoli 06.00.




2 komentarja:

  1. (mami) Zdaj se pa začne zares....gremo na motor in - brrrruuummmm,novim dogodivščinam naproti. Juhuu,komaj čakam nadaljevanje

    OdgovoriIzbriši