ponedeljek, 13. februar 2012

Cilj - Tiruvanamalai

Hahaha, a znas prebrat? T I R U V A N A M A L A I. Tiruvanamalai.


11.1.
Cilj – Tiruvannamalai. Auf ob petih, 6.45 vlak Mysore-Bangalore, kjer imava prestop za v Tiruvanamalai.
Na pol poti iz Mysore-a v Bangalore sem se spomnila da sem pustila VSE bancne kartice pod jogijem v sobi. Na prvi postaji sva sibnile dol, vzele taksi in se v dobri uri za 1500 rupij vrnile v Mysore. 
Kartice sem hvalabogu najdla tocno tam kjer sem jih pustila. … je bila pa panika, ko sem se spomnila na kartice pod jogijem – pa NIKOLI jih ne dam tja. Katastrofa, ej!
Hvala bogu, tam so bile!  Prvic odkar sem zdoma, sem si zazelela, da bi bili Indijci se bolj leni kot vcasih so, in, da se niso zaceli s pucanjem sobe in preoblacenjem postelje. 
(V Afriki me to ne bi skrbelo, hahahahaha. Se spomnim kolikokrat sva se  z Zvonetom ob sedmih zvecer sele check - inala, soba pa se sploh spucana ni bila.




Ob 13.30 sva se znova vkrcale na vlak za Bangalore in prisle tja ob 17.30, kjer sva naleteli na mlado Francozinjo, ki nama je pomagala poiskat oz. zrihtat sobo pri eni njeni ameriski kolegici, ki zivi v Indiji ampak se zal ni izslo, zato sva se s Katjo odlocili, da poisceva hotel -  najcenejsi je stal  400 rupij / sobo.
Ce pa k**** nikjer niso hoteli spustit cene!
Katja je sla spat, ker se je slabo pocutila, jaz pa na net oziroma na skype z Mihatom.

2 komentarja:

  1. (mami) JAO,koja šupčina..pa to je tk sam teb podobno....pa je šlo tok dnarja za taxi,da bi lahk za to 5x prespale,če bi se pa še mal zravsala z receptorjem,pa mogoč celo 10x...jp...kdor nima v glavi,tud nima nč v tošnlu,tk je to..

    OdgovoriIzbriši