sobota, 11. februar 2012

Jambo in *mah* iz Kizimkaze-ja

Dolga zgodba na kratko!


Z Laro sva po nekaj dneh Stone Towna odsli na skrajni jug v Kizimkaze, kraj, ki mi je lani pustil najvecji vtis!
Na vsakem potovanju se mi kak plac se posebej prikrade v srce in na Zanzibarju je to Kizimkaze!

Prav spomnim se kako domotozna sem bila za njim, zdaj pa sem spet tukaj, haaalo? :D

Spali sva v isti hiski / koci, kot sva lani spali z Mirjam, 10 usd na sobo z zajtrkom in cistimi rjuhami in lepo kopalnico- kak dober deal!

Plavale sva z delfini, no, Lara je to pocela dvakrat, haha, jaz pa sem naslednjic ostala ''doma''.

Kako zgleda to ''plavanje"
Skaces dol iz colna in plezas nazaj gor - hahaha.
S colnom startas ob 05.30 zjutraj, se vozis pol ure stran od obale, nataknes si plavutke in masko in cakas na ribicev ukaz ''Go, jump!'', se vrzes v vodo in zagledas delfina, delfine, ki plavajo mimo tebe :D

Ker so hitri, vse skupaj traja kako minuto, zato se skobacas nazaj na coln in medtem, ko si spet natikas vso opremo, ribic dohiti novo rundo delfinov in spet si v vodi!

Nikoli se nisem plavala z delfini in res je lepo! Lari celo toliko, da je izlet ponovila!

Na colnu sva spoznali  Francoza, fanta, ki je prisel iz Ruande, kjer trenutno dela kot volonter, na pocitnice na Zanzibar.
Kasneje cez dan smo se kar znali zamotit s prijetnimi in kvalitetnimi debatami.

Zvecer smo sli v vas firbec past, poskusali razlicne male koscke vse mogoce hrane,
smo sedli pred hiso neke mame, ki je prodajala pogreto mleko in chapatije, ki sem jih pozresno malicala :)
S tamalo puncko  sem pela pesem ''mojster jaka'' in v popolni slovenscini me je oponasala :)





                                                       odhod iz Kizimkaze-ja

                                                      izlezavanje v tej lepi kocici

                                                           ni lepsih slik, haha













2 komentarja: