ponedeljek, 13. februar 2012

Puttaparthi


17.1.
Auf ob desetih, pakiranje, zelezniska postaja, nakup kart za Puttaparthi. 
Voznja od 15.30 do 18.20, pisanje dnevnika, opazovanje druzin, ki sedijo naokoli, natakarjev na vlaku, ki se vsakih deset minut sprehodijo mimo kupeja in z otoznim glasom ponavljajo besede:

'' CAJ, CAJ, CAJAA... CAJ, CAJ, CAJAAA... CAJ, CAJ, CAJAAAA...!
KOFI, KOFI, CAAJ... KOFI, KOFI, CAAAAJ...KOFI, KOFI, CAAAAJ!'' 5 rupij.




Pa, ej, a so imeli ti ljudje na razgovoru za job (ce se je to sploh zgodilo ali pa je to lastnost, ki jo morajo tako ali tako imet, haha) se preizkus ravnotezja?
V polno nabasanem in guncajocem vlaku jim uspe za povrh vsega nosit plasticne kozarcke v eni in posodo s kavo v drugi roki! Pa ze ves cas potovanja se mi dozdeva, da so menihi obleceni v crno istospolno usmerjeni. NE mislim nedolznega drzanja za roke kot sem videla ze nestetokrat na potovanjih do zdaj, ko se plaho drzijo za mezincke.
...To so prav dotiki, lezanje en z in en nad drugim na isti postelji, na spalniku, drzanje in dotikanje kolen, ko zviti skupaj spijo, sedijo in en drugega od zadaj drzijo v objemu prekrizanih rok? (neki followerji oziroma something?).
Kmalu prihod v Puttaparthi, baje je free shuttle bus do asrama.



18.1.
Free shuttle bus do asrama ne obstaja. Lonely Planet je se enkrat prodal bucko in pocasi mi gre na zivce. Dobile sva sobo v dormitoryju za 25 rupij na osebo, najine cimre pa so tri ruske babice, stare 85, 74 in 73 let. Vse tri so ful face in ena od njih ima res ogromno tablet, lol – pravo spajzo z zdravili, ej! Gospa 85 je se posebej smesna, zadovoljna, poskocna in nasmejana! Sama sebe klice staruska in, ko to rece, zacne po sobi plesat, stopicat, zraven mizat in se smejat. Vse tri vstajajo ob 6.00, zacnejo telovadit, ena starta ze na postelji, druga boksa v zrak ko stoji, tretja pa izvaja jogo. Gospa 74 gre vsako jutro ob 8.00 na masazo k doktor Ravu za 300 rupij. Dve izmed treh smrcita kot stara prdca. 
Imamo pa cist obrnjen ritem, zvecer midve kasneje hodiva spat kot one, zato midve budiva njih, ko greva spat, zjutraj pa so one poskocne in budijo naju. Ponoci, ko jih prime lulat stecejo v wc, ki je  na hodniku, ker drugace se lahko med sabo zbudijo, pravijo. Lol? Kaj pa odpiranje dvojnih vrat in vse to? To jih pa ne skrbi, da se med sabo ne zbudijo, ha? 
Ko je staruska zvedla, da sem stara 28, me je objela in zacela spet stopicat in poskakovat in zraven govorit : 
'' a ja mislila 16.'' 

                                                                  soba v asramu






Dan je v glavnem minil po sprehodih in obiskih – zjutraj naju je najprej Barbra povabila na zajtrk, gospa katere kontakt je dal Katjin oce. Kasneje, ko smo se najedli nama je razkazala asram in naju odpeljala do Marije. 
Pri Mariji sva hengale in spoznale se Dubravko in Suzano. Vse tri so fuuul prijazne in vse so mi bile tako domace. No, beseda je dala besedo in, ko je Suzana zvedela, da sem z Vosnjakove ulice, mi pribije, da gremo kasneje pozdravit mojo sosebo Darinko, ki je v stavbi N4, haha, cist hudo!

In se tretji obisk danes. Darinka naju je, obe ze malo lacni, v pravem casu olajsala s spring roll-o, banano, arasidi, mandlji in vodo. 
No po vsem tem cveku sva sle na vecerjo – hrana tu je bozanska!
(Western canteen, South + North Indian canteen).

4 komentarji:

  1. (mami)..a je ta PUTTAPARTHI še vedno u KERALI...pa dj mau napiš države zravn,no... JAAAAAA,zej ko sma glih u ttem ašramu pri ttem guruju...SRI SATHYA SAI,al kk že....FULLL hvala za knigo,ki si jo poslala po Darinki....jp,ja....najbol sm bla pa vesela tvojega posvetila,oz. analize mene na prvi strani...PA TI SI JA MALO NOR;ČUJ....zej pa vsi komentatorji-pozor in poslušte,kako me je moja preljuba hči opisala....pa pol še ene 3x preberte ,lepo prosim,tok je fajn,jaja... pa na pamet se naučte !!NO,skratka, tkole gre...MAMI,TI SI RES SUPER,VSE,KAR SI ME UČILA V TEORIJI IN PRAKSI MI PRIDE PRAV VSAK DAN IN ŠE MI BO....TI SI MOJ UČITELJ IN MIDVA Z ATIJEM SVA TVOJA UČENCA...TI ŽIVIŠ TOČNO TAKO,KOT TEORIJA O POZITIVNEM ŽIVLJENJU UČI....NE VEM,KOLIKO SE ZAVEDAŠ TEGA,AMPAK MISLIM DA SE,PRAVZAPRAV TI JE TO FUL JASNO...TI SI NARAVNI TALENT IN RES SO LAHKO VSI ZADOVOLJNI V TVOJI DRUŽBI ! SI SKROMNA,VESELA,ZADOVOLJNA,NENAVEZANA NA MATERIALNE DOBRINE,RADODARNA,PONOSNA IN ŠE IN ŠE !!!! No,kaj pravte na to,lupčki moji ???...lepo,a ne?? vam povem,da je moj "poduhovljeni" EGO ob tem čitanju postajal vedno bol velik in debel in napihnjen ...in kr čutla sm,kako plavam tam nekje po luftu ko en gromozanski balon...pa bol je šlo proti koncu,bol visoko sm plavala tam po luftu....dokler ni kr naenkrat naredlo TRESK in BUNK in sm se znašla spet na trdih tleh...a zakaj ?? ja,zato vendar,ker sm si js že domišlala,da sm tik pred razsvetljenjem ,že najmanj kak guru,če ne že kr sam BUDA....pol pa mi moja luba hči prbije,da sm šele na 1.stopnički !! JA,luba duša,ki so pa pol uni k so žleht,pa prvoščlivi,pa pohlepni...dj razlož to malo....a majo pol tud kletne etaže in stopničke navzdol,al kk je to zdj...pa sj bi mogla stat po tem tvojem opisu na samem vrhu,zravn Boga !!!

    OdgovoriIzbriši
  2. o moj bog, a ves, da se ne spomnim zadnjega dela besedila, na kaksni prvi stopnicki, mami? mami prva stopnicka je kao zmagovalna a ves, a ti je jasn, jooj si blond?! sploh pa imam zat nadaljevanje!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. /mami)..... KAAAAJ,A RES?????...sj ne morem verjet!Po kakih kriterijih ? NOOO...sj nč ne rečem,khn,khm...lepo je to slišat...ampak...če sem malo samokritična ti lahk kr povem,da tudi meni še veeeeliko manjka do vrha,,še kr ene parkrat bom morala prjokat na to našo lubo zemljico inu popravljat storjene grehe...jpjp,sm čist zihr

    OdgovoriIzbriši
  4. JAAA. RES... mam nadaljevanj in jaaaa, res....pa ja, res je tud,. da mas mal napak./...dddd

    OdgovoriIzbriši