petek, 10. februar 2012

Cela zblojena in bolna


Zvecer sem se zacela pocutit slabo, nekje sredi noci me je pa totalno zakuhalo, vrocina, treslo me je, pocutila sem se sibko, vse me je bolelo, tako, da sem sla zjutraj v sirotisnico preverit kri...
lahko bi bila malarija, lahko pa sem "samo bolna"... tako, da cakam rezultate in sporocim kasneje.
Ko sem odhajala iz ambulante sem srecala Emmo ( tajnica ), vprasala me je zakaj ne pridem v solo.

Razlozila sem ji zakaj in povedala, da sem ravno dala kri, nakar rece:
''Eh, don't worry, if is it malaria, just go home, drink some chai, rest for couple of hours and come to school after. I am also sick now, I have malaria, it's nothing much, few days and I'll be good.''

Hahaha, itak, da ne pridem v solo popoldne, ce mam malarijo, nooo, oni so usekani J

NI malarija, bakterijska okuzba z mocno povisanimi levkociti ( mami a bi to slo cez, sem si prav zapomnla? ) tako, da sem sla domov pocivat in svicat. Na poti domov mi je padel cuker in ker nic pametnega nisem najdla, sem se znasla in si v enem cosku kupila chapati, v drugem cokolado, ki sem jo doma stlacila v chapati in pocakala, da se stopi in jo pojedla kot palacinko.

Te dni se pocutim zelo, zelo, zelo sibko, cudno in zadeto od tablet, malariki v torek zvecer,  antibiotik in vrocina v zraku mi dajejo ekstremni obcutek zadetosti, odlocila sem se, da skenslam malarike, ker so me vsakic, ko sem jih vzela ful zadeli.

Dva dneva sta minila in sla sem nazaj v solo, vsi so se me razveselili in jaz njih, se posebej Asley in Issajah! In Emma je vse sokirala, da se bo zabrila, ker ne mara vec dolgih las :):)
Hmmmm, Emma, a ti to resno?  '' Yeees, can't wait, i love myself with short hair.'' Ok, punca ima jajca, res ima lepe lase in sla bo na pol centimetra, brez heca, pravi!
In kaj se je zgodilo? Med vikendom se je RES zabrila! Itak je ful lepa in ji obe frizuri fuuul paseta!

Med vikendom sem se druzila z Njeri, ubistvu sva prezivele skupajcel dan, hodili po mestu, peljala me je k njej domov, spoznala sem njene starse, prijazna mama in ata. Skuhala sta nama caj, Njeri pa mi je kazala slike na racunalniku, ki jim ni bilo konca. Njo, slikano iz vseh zornih kotov, z vsemi soncnimi ocali, kar jih premore in z vsemi majcami, ki jih ima v omari, res se rada slika J
Pa ful ima prikupen (na)smeh, res je top punca, kul za pogovarjat, za druzit, a ves, ko ti je kdo tako ful kul, da si prav zelis njegove druzbe, zelis se druzit z njim? No, ona je ena izmed takih ljudi !

2 komentarja:

  1. (mami) Ja,vska bakterijska okužba je združena s povečanim številom levkocitov,za razliko od virusne okužbe. To si staknila v sirotišnici,ko so vsi bolni otroci kihali in pljuvali v tebe. Kako pa se Njeri potem šteka z Rikijem,ki je čisto njeno nasprotje ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lep odnos mata, tak nekompliciran se mi zdi, vsaj kolko sem uspela v tem casu opazovat.
      Njeri je mlajsa od njega deset let, dovolj zrela za Rickya, Ricky pa je, se mi zdi, za katerokoli punco prevec zrel, resen, no!
      Ce sta tecna, se pustita na miru in se ne kliceta dokler prvega driska ne popusti, tko nekak gre. Pir nas bi pa ze punca jokala, da je konec veze- hecno, ne?

      Izbriši