nedelja, 12. februar 2012

Drug hotel, prijazen model


AMPAK! 
Model se zjutraj ob 07.00 spet naslika pred vrata, spet trka in zgodba se ponovi, on trka, jecljla, midve pa mu ne odpreva. 
Se vrne po eni uri, vsi ponovimo vajo. Pa kaj tebi ni jasno, resno? Pusti cloveka spat, prijavljene sva, check out je ob 12.00, kaj bi sploh rad? Res nimas razloga, da nama 5 x v 8 urah trkas na vrata. Dvem zmatranim dusam, zeljnim miru.

Ob 10.00 se spokava ven, jaz sem sla pogledat, ce je ta poceni hotel od vceraj zvecer ze prost, Katjo pustim zunaj, da se do konca spoka in me pocaka z ruzaki.  No, v tem hotelu se pa zgodi najbolj smesna scena ever. 

Vstopim v hotel, nema nikoga. 
Popolna tisina, ljuba milina. Recem valda FULL naglas en glasen '' HELOV! ''   NIC. 
Se zaderem drugic, se kar nobenega odgovora. Stopam po hodniku, zagledam odprto sobo, vstopim, ko mi postane jasno, da je to soba receptorja, pac upravitelja. 
V sobi se je iz kopalnice slisalo ljubko, jaaaa, reees ljubko petje in recem se enkrat ''HELOV, HELOV ? !''
Iz kopalnice slisim : 
'' Yes, helov friend, please come in '' 
Pa se mal pocoham po glavi, pomislim, ja kam naj '' come in '' ...  a k teb v kopalnico al kako? Medtem, ko se tusiras al kaj? Hahahha ?! Hmmmmm, svasta.
Pa mu recem nazaj: '' I am ok ''
On meni nazaj: '' ok, we can talk like this.'' Ok, mu recem,'' I am looking for a double room, good but cheap one, please!''
On: '' no cheap, you are rich! '' 
Jaz: '' no reach, student! And don’t give me tourist price, give me good local price.''  
Ok, rece on, '' 400 rupij for room.''
Nooooo, se zaderem, '' give me for 250 rupij for room.''
''NOOOOOO'', se zadere nazaj. Ok, predlagam mu 300 rupij.
''DEAL'', zakrici. 
In sva zmenjena.
Odklene, pokuka izza vrat in me simpaticno ampak reeees tako simpaticno pogleda in prosi:
''can you help me with a towel? It’s a green one on a bed!''
OK, dam mu brisaco in grem po Katjo in prtljago.
'' Hurry, hurry '', je rekel, '' I go home after you check in, and if u need anything tomorrow morning, i will not be here, if u need anything, search for two Spanish girls, they are now your bosses.''
Hahahah, kako smesno, prav cozy hotel, res.
Modelu je ime Boney, star okoli 33 se mi zdi, punco ima v Barceloni, zgleda, da sta se zaljubila, ko je potovala po Indiji in zdaj se on seli k njej.
Spedenal nama je rikso, ki  naju je zapeljala po sirnih plantazah zelenih dolin Munarja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar