petek, 10. februar 2012

Beverly


Zvecer  sem sobo delila z Beverly J  Sestricna Rickya, Josepha in Glorie.

Nekaj je prisla urejat za posel in je dvakrat prespala, Ricky pa je spal na ta kratkem kavcu v dnevni sobi L
Stara je 33, skoz se smeji in v momentu sva se zastekali.

Pocakala je, da sem koncala s pomocjo v soli, da sva se skupaj spokali  v  mesto, najprej na indijsko  kosilo v Singh restavracijo (mmmm) in na pivo v Casablanco! No, na dve pivi v Casablanco.
Pokazala mi je se plac kjer ima sedez njena bivsa sluzba/ podjetje, v Tuskey sem sla  nakupit hrano za druzino in zase in pocasi z matatujem domov. 


Matatu, 30 potnikov v busu, namenjenim za 12 ljudi, vsak s svojo vrecko in kramo in jaz s 3 vreckami in Beverly, ki v rokah drzi 12 svezih jajc. Pa luknje v cesti in folk, ki se rita in guzva, ko hodi gor in dol iz matatuja.


Prisle sva srecno, nobenega jajca nisva razbili in vso mleko je ostalo v vreckah, odlozil naju je na postaji v slumu in slabih pet minut hoje naju je locilo do doma.


Sva bile pa kar malo pozne - ura je 19.00, ob 21.00 pa ima Beverly nocni bus nazaj v Nairobi.
Ah, ja! Se eno lustno dozivetje! Stusirala in najedla se je in odsla. Bye bye, Beverly!



2 komentarja: