nedelja, 12. februar 2012

THE riksist


Riksit me je peljal  k svojem bratrancu v Little Flower Guest House, da sem ceknila sobo, nato pa se v dva druga, ampak Little Flower  je zmagal, zato sem pustila ruzak tam in sla v hotel h Katji … Katje pa ni bilo - punca je sla na zajtrk!
''Poisci jo v Kashiju''  mi je rekel receptor. Oook, kako je pa vedel kje je? Dvomim, da mu je povedala kam odhaja zajtrkovat, haha.  In res, Katja sedi v Kashiju, receptor je pa kar uganil kam je sla jest, wtf, res smesno!!! Prvo srecanje s Katjo je bilo torej totalno presenecenje – predvsem za njo!

'' Iza? Halo? Kako si me pa nasla? ''
'' Ja, kako, receptor mi je povedal kje si, jaz pa riksistu, simpl k pimpl! ''
'' Ja… sam kako je pa receptor kr vedel kje sem? ''
'' Hja, ne vem, haha. ''


No, po klepetanju sva sle v hotel spakirat njen stuff in se namestit v nov guest house. 100 rupij manj na sobo. Z riksistom sem se pa zmenila, da naju dva dni okoli vozi zastonj, ce greva  v par shopov pasti firbec in se pretvarjat, da sva resne stranke, haha.

'' Ja, ok, mister, ampak sej ti je jasno, da bo volk sit, koza pa cela, da se bova SAMO PRETVARJALE, da nakupujeva.'' 
'' Jasno, dve minuti se zamotita v trgovini in pridita ven, no problem.''


Kul, njemu je jasno, nama je jasno, vsak je imel nekja od tega, on % od pripeljane ‘’ stranke’’ midve pa dva dni zastonj furanja z rikso in pa predvsem sparanje nog in energije prva dva dneva, ko sva bile se cisto na tleh in nama je totalno sedlo se prevazat okoli, ogledovat mesto in ne uporabljat nog.
In se nekaj mi je sedlo, namrec to, da je se kar nekaj brundalo pod mano, za mano, okoli mene in v mojih usesih, slab nadomestek motorja no, ampak je bila pa vsaj tolazba in privajanje na drug ritem potovanja.
Malo neelegantno slovo od motorja in Afrike ampak vsaj za trenutek se mi je se zdelo, da se vedno sedim na motorju in, da potujem na  njem. Res se clovek navadi na avanturisticno potovanje in prevazanje z motorjem – nekaj povseeeem drugacnega je to!
Kombinacija vseh nacinov potovanja pa se najbolj pase in tocno to bom dozivela =)

Po kaksnih stirih urah ogledovanja  in sprenevedanja po trgovinah, naju je stari odpeljal  na baje najlepso plazo  v Kochinu, Vypin Island, Cherai Beach.



Voda topla, a polna  mivke in ne kristalno cista, turkizna in popolna kot npr. na Tiwi Beach, na indijskem oceanu na kenijski obali Afrike. Ampak valda, leeeepo. Zdaj sm pac ze lahko malo izbircna in '' pametna '' in videla sem toliko plaz, da jih lahko med sabo primerjam a ne ?
Dan je tako minil lezerno, hkrati hitro, zvecer pa je padla vecerja v restavraciji na strehi.
S Katjo sva se ful nacvekale in najdle ful skupnih tock v katerih sva si cisto prevec podobne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar