petek, 10. februar 2012

Joanne in najin tretji razred


Z Joanne sva dober team, jaz popravljam domace naloge in teste, ona razlozi, ko mi kaj v njihovem solskem sistemu ni jasno, tablo pa si deliva bolj neenakovredno, namrec mojih R-jev  in M-jev otroci ne znajo brat?! Zato po njej vec ustvarja Joanne.

A ste ze vidli kdaj uciteljico, ki med poukom poslusa Bob Marley-a na I pod-u? Hahahahahah, carka!


Joanne je stara 23 let,  zarocena, zivi se pri starsih. Fant pa je trenutno za eno leto z vojsko na terenu.
Enkrat zjutraj sredi pouka je iz torbice povlekla telefon, poklicala  fanta in mi telefon dobesedno pritisnila ob uho, kot ces, na, pogovarjaj se z njim!
Joanne-in nacin je pa tud smesen, meni nic - tebi, moram prekinit z delom in  se pogovarjat z njenim fantom, hahahaha.


Joanne in najin tretji razred


                                       Pregledovanje testov in I moj pod, ki ga drzi z levo roko :)
                                                                   



Ni komentarjev:

Objavite komentar