petek, 10. februar 2012

Novica dneva!

plesne vaje 


Vsak  ponedeljek popoldne imajo otroci v soli plesne vaje ( vadijo za dan odprtih vrat oz.  dan starsev), ki jih vodi Mark. Juhuhu, valda grem s tabo, Mark, kaj vprasas!
Kako ljuuubko in ubogljivo so plesali, nooooo! To bi mogli vidt! Vsi, puncke IN fantki so totalno v ritmu migali z boki in ritami in se totalno hudi gibali!
Najprej na muziko, kasneje, ko so se ucili novih korakov, pa na suho.
Ejjj, sola je ful dobra, odprta, z vrtom,  v dveh nadstropjih, spoznala sem Issajaha, ucitelja tretjega razreda in Emmo, tajnico – kako je lepa  :O
Zbornica je podobna nasi kleti s kramo. Dobesedno.  Na vratih zbornice pise: STUFF, ceprav so se notri trli nakljucni mladici, ko sem stopila vanjo, haha!

Lepo popoldne je bilo! In prav z veseljem se vracam v hiso in se ukvarjam z malo Sharon! Najbrz se mi zdaj se da, ko sem sveza in spocita, lol. In, ce jo slucajno zamudim, da pridem v hiso, ko one ze odideta mi je kar malo hudo, Sharon je res zabavna, ceprav je tudi en velik pain in the ass.

Moz mame Sharon vozi stranke z bodo bodo (motor, on pa je kot neke vrste taxist na motorju) in  zasluzi cca 200 silingov na dan, kar je cca 6000 silingov na mesec. Skupaj, s placo mame Sharon, zasluzita 7300 silingov. ( Prej sem ze napisala, da mama zasluzi 1300 silingov na mesec  ).
Teh par dni, kar sem doma, se vsak dan oglasi na kosilu, ki ga mama Sharon skuha ocitno za vse clane druzine in nedruzine, ki se ob casu kosila zglasijo doma, haha. 
Vcasih njen moz skoci po kosilu se pod tus, predno gre nazaj na motor.
Ricky pa se ze vseh teh par dni motovili nekaj okrog avta, ga prcka, puca in popravlja. Avto mu / jim je pustila najmlajsa sestra, ki se je preselila z mozem (belcem) v Anglijo.
V druzini je od punc ostala edino Gloria, ostale 3 so vse porocene in preseljene v tujino.

Juhuhu! 
Mark je prinesel domov se s svezo in toplo zavito novico, da mu je sefica sole potrdila, da lahko pricnem jutri z delom! JEEEEEEEEEEEJ! J

7 komentarjev:

  1. (mami) Koliko pa je 7.300 šilingov v E ? Sm že pozabla ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako naj to vem, pa od kje ti tak dolocen znesek? Ne vem! Zracunaj si, cca 113 silingov je 1 eur, s tem, da je teca, ko sem bila v Mombasi kar padal in se visal, od nekje 113 do 130 silingov je bil 1 eur!

      Izbriši
  2. (mami) Ja, lol,saj si zgoraj napisala ,da mama Sharon in mož skupaj zaslužita 7.300 šilingov,a ne ?? To pomeni,da zaslužita na mesec skupaj okli 80 E !!! Katastrofa,pa od jutra do večera dela !

    OdgovoriIzbriši
  3. ajaaa, hhehhehe, ja pa sem res napisala

    OdgovoriIzbriši
  4. (mami) ja,zgoraj si napisala, da mama Sharon in njen mož zaslužita na mesec skupaj 7.300 šilingov,pa me je zanimalo,koliko je to v E. In dobita skupaj okoli 80 E na mesec...katastrofa,pa cel dan dela mama

    OdgovoriIzbriši
  5. (mami) škoda,da je Bella od daleč slikana-slabo se jo vidi

    OdgovoriIzbriši