ponedeljek, 13. februar 2012

Pirsanje in zabavanje v Bangaloreju



26.1.
Premik. Odhod iz asrama proti Bangaloreju, spet v isti hotel kot ze trikrat prej.
V tem hotelu se pocutiva ze kot doma. Pa ne, da nama je mesto kaj posebej ljubo, gre bolj za potrebne in logicne premike zaradi povezav, ki jih nudi Bangalore, ker je glih tako prikladno postavljen na sredino juga. No, pa tud mesto mi je ljubo. Okrog 16.00 sva prisle iz busa v hotel, okrog 17.30 z busom v mesto in ob 18.00 v center in sle zopet gledat kino predstavo, tokrat nek hud akcijski triler, holivud!

27.1.
Bangalore. Cel dan prostega casa – zvecer nocni vlak v Hospet (Hampi). 

Cas za pirsanje in  kino (ja khm, khm, res sede en tak chill out na drug nacin) in setanje sama s sabo cel faking dan – to pa se bolj sede. Vsakic, ko sem zacvililila, je pirs amma rekla:   'dont worry, beejbiiiii'

Hah, ful lepo je to rekla, vsakic sem jo stisnila za roko in kricala tako kot znam sam jaz kricat in panicarit: ''amma, amma, amma, joooj!'
Ona pa spet: 

'dont worry bejbiiii', samo predstavlji si zdej to tko, ne baby kot baby, ampak poudarjen A, ki se izgovori E in povlecen Y, ki ga izgovori I. Ubistvu pride ven BEEEBIII.




Zvecer guzvanje na vlak, cela norija, tokrat se bolj kot obicajno, kaka zmeda no! Lol, sploh ne vem kako ubesedit, da bi bila ta zmeda napisana nezmedeno. NOBEN ni vedu s katere platforme gre vlak v Hospet, en naju je posiljal levo, en desno, en na platformo 4, en na platformo 8, spet drugi na platformo 10.
Ob 22.15 naj bi prisel vlak, ura je bila ze 22.20, vlaka nikjer, en je govoril, da gre vlak iz platforme 10 v en drug kraj, spet nekdo drug, da ta vlak siguuuurno vozi v Hospet. In pol sva rekle jebes, tu ostaneva, ce gre vlak iz platforme 10, greva v Hampi, drugace pa pac obrat v hotel in jutri ponovit vajo.
No vlak je le prisel ob 22.40, startal ob 23.10, v smeri za Hospet, in v momentu sem zadovoljno in pomirjeno zaspala. 
V Hospet smo z zamudo prisli ob 14.00.


6 komentarjev:

  1. Pa to no Izica, pa tebi je res sam še to falilo! :)
    A mami si o tem početju vnaprej seznanila... al jo bo vsak cajt en fršlok ruknu, ko bo tole prebrala? :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. ko sm bla stara 15 sem ji rkla, da si bom dala pirs v josko, pa ce ji je prav, pa je rekla, prav, zarad mene si ga das lahk v obe! hahaha,a si zamislis kako me je hitro minilo... mislm, da je mami ze prebolela tale pirs, ji ni hudega :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. (mami) NČ PREBOLELA....maš prav,Ančka,res me je skor fršlok trefnu,pa res je Izi SAM ŠE TO MANKALO !!!JOJ,JOJ,dete moje,pa zdj na "stara leta" maš take popadke...sn misnla,da sma to že dale čez...

    OdgovoriIzbriši
  4. no, ti se nikoli nisi, ahahaha

    OdgovoriIzbriši
  5. (mami) Kaj še nikoli nisem ?...a mislila ?? Ja,no...sj nč ne rečem,res mam možgane na off kadar je le možno...no pa rčmo da sm UPALA,da sma to dale že čez,hihi..a je tko bolš ? NO in zdj spet upam,da neuš pršla dam cela v pirsingih, pa potetovirana, pa še z obrito glavo,,,ti povem,da je bolš da pol kr tam ostaneš... edin mal višje (do Goe)se lahk prestaviš,tam boš med svojimi,haha

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne, mami... ti se nikoli nisi dala tega cez... :)

    OdgovoriIzbriši