ponedeljek, 13. februar 2012

Asram blodnje


21.1.
V Amma asramu za novoletne praznike in pri Sai Babi za tibetansko novo leto.
23.1 imamo nastop, mantramo v hali - mandirju, kjer so darshani (google it).
Zjutraj ob desetih smo imeli prvo vajo, ki je trajala do 12.30 in je minila s cudovitimi filingi.
Ob nekaterih mantrah mi je slo na jok in, ko sem se jokala, sem cutila veselje, predvsem pa potrebo po joku. Prvi dan odkar sem v asramu, sem sla v park brat. Stran od pogovorov, pogledov in druzbe. Druzba majhnih opic mi je pa v bistvu cist sedla. Prav smesno so zgledale, ene pet jih je bilo v tropu. Skakale so kot utrgane po lomljivih vejah in vsakic so pocekirale vejo koliko je trdna tako, da so se prijele z obema sprednjima rokama in se na njej poguncale, ha ha.


22.1.
Se en krasen dan, vecinoma prezivet v druzbi Suzane in Katje. Zjutraj mantre, popoldne proba sarija pri Suzani za jutrijsnje tibetansko novo leto. Prekrasen belo sinje moder sari sem si zbrala. Spekla je araside, kavo, rezale smo lubenico in imele bogate debate. Ah, ja, liebe ist schon





In kako se ti zivljenjske resnice in neresnice, prepricanja, razumevanje zivljenja, odvijajo pred ocmi ... in si v tistem momentu s tem zadovoljen kot res se nikdar, v naslednjem pa se ti iste zdijo tako tuje, da ne razumes vec nicesar, v  eni minuti jih stekas kot se nikoli,  v naslednji pa istih spet ne razumes. Hmmm ... Odnos s sabo in razmisljanjem je resnicno tezka stvar! .
Ali imam pa jaz tako posreceno kombinacijo plavanja med oblaki, hkrati mi je pa  filozofiranje tako pomembno kot voda in hrana, haha.








1 komentar:

  1. (mami)kk sta šikane ...ta sari je lepši k un temni,ampak tanjtabol bi ti pasal kak živo rdeč al pa oranžn-enobarvni sari z zlatimi nitkami notr všitimi...tak bogat in nobl zgleda...kejk kej stane,me prav zanima...kup si kerega za pusta,veš kok bi zažigala... pa ko si glih pr filozofiranju-hvala za kartico s Sai Babo in lepo misel : LOVE ALL,SERVE ALL.HURT NEVER,HELP EVER !!! Ja,tk bi mogli vsi živet vsak dan,celo živleje ,pa bi bil tti naš svet mnogo lepši...

    OdgovoriIzbriši