petek, 10. februar 2012

Masajski frizeraj :D

Danes sem sla z mamo in Glorio do Masajev, kjer sta si obe dali splest kitke!  Baje Masaji pletejo hitro in racunajo ceneje kot v salonu – in res, kako hitre in spretne prste imajo, en prime z leve, drug z desne in pletejo...ceprav je vseeno vse skupaj trajalo slabih pet ur!  Gloriji pase najbrz vse, kar si ustvari na glavi, pri mami pa ni blo neke razlike, heh.


Ok, omenila sem ze, da je dan podoben dnevu in kljub temu ni neverjeten dolgcas in dan vseeno prehitro mine. Gloria se je ze lani odselila od doma, zdaj zivi s fantom Edijem v sobi, ki sta jo najela kakih 30 minut stran od Bamburi cementa, kjer je prej zivela z druzino. In ravno, ko sem prisla jaz, je sel njen Edi na poslovno pot za en teden, tako, da je prisla Gloria za teh par dni nazaj domov – res super! Cez dan je hodila v solo in se vracala domov okrog  17.00, Joseph je prav tako odhajal v solo, le, da se je vracal domov okrog 19, ker je se hengal s prijatelji, ki zivijo v sobah zraven sole. Tako, da je bila mojih prvih nekaj dni v Mombasi hisa polna z  vsemi druzinskimi clani, kar je super mega kul, ker sem si res prav vse zelela na kupu. Ravno prav so se razporedili, predvsem Gloria in mama, skupaj smo preziveli dober teden nato pa sta odsli, no, Gloria ne cisto zares, ker se bomo videvali med vikendi, mama pa kmalu odhaja za pol leta k hcerki v Anglijo.


Ricky sicer hastla ( zahaklja turiste in jim pomaga pri raznovrstnih zadevah, jim zrihta kak prevoz in pobere procente ipd., da si prisluzi denar ) ampak prvih nekaj dni je bil uvideven ( ceprav sem mu rekla, naj gre in dela, valda ) in ni odhajal iz hise ali pa je sel le za par ur, mama pa ima le se teden dni casa, da se spakira in uredi vse zadeve, ki jih ima, predno se odpravi v Anglijo.
Vecinoma sem sedela v hisi in se ukvarjala s Sharon, kar mi je bila itak najvecja zabava in spoznavala okolico Bamburi Cementa, neverjeten labirint se mi je sprva zdel, vsi ostali pa zacudeni kaj mi ni jasno in zakaj si ne zapomnim poti po katerih me sprehajajo, haha. Za vogalom kjer stoji hisa, je postavljen slum, kar dolg, cca 15 minut voznje z matatujem (matatu je neke vrste mini van/kombi) cez njega. Pot do mesta je cez slum blizja kot tista druga, ki vodi okoli sluma, ki je malenkost daljsa.

Mark, partner od mame, odide vsako jutro ob 06.30 v solo in pride ob 12.30 domov na kosilo, ki ga skuha mama Sharon, ob 13.00 se odpravi nazaj v solo in tam ostane  do 17.00. Star je 50 let, deluje mlajsi.
Ful prijazen, zgovoren, nasmejan in radovoden, sprasuje me vse mogoce. Najbrz je tud ze malo pozabljiv, nekatera vprasanja se kar ponavljajo in ponavljajo, haha.
Eno popoldne si je Mark vzel v soli fraj, da smo sli z mamo skupaj na trznico in trgovino, nakupli smo res kar precej vsega, zelenjave, sadja,  suhih zadev, marmelad, kakav, toasta, olja za kuhat, nekaj kozmetike, cistil za hiso itd...

Trznica, po njihovo Lights, je ogromna, siroka, naguzvana in hrupna,  povsod nekaj lezi. Privoscla sta si nosaca, modela, ki zlaga v eno ogromno vreco vse, kar kupis in nosi za tabo do naslednje stojnice, na koncu pa ti polozi zadevo v avto - njegova storitev stane cca nasih 20 centov. L




                                                               Gloria, v Masaj salonu










                                                                     :)

3 komentarji:

  1. (mami) A je ta gospa v rumenem Rikijeva mama ? Tudi ona je ptrava lepotica,ni čudno,da je Glorija tako lepa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A-a! Ne, to JE Gloria! Ocitno je nisi prepoznala!

      Izbriši
  2. (mami) ja,ko je pa slikana s tako čudnega kota,da se ne vidi naravnost v obraz. No ja ,lepa je ,pa katera pač je

    OdgovoriIzbriši