petek, 10. februar 2012

Pot do sole in domov

Do tja in nazaj me vodita dve poti.

Tista prva, krajsa, je bila po stirinajstih dneh neprekinjenega dezja mlaka, ki bi mi z lahkoto nadomestila banjo, ce bi si jo izbrala.
Tista, druga, malo daljsa  pa je bila polna smeti in krav. Vmes, na sredini je bila zrita ozka potka, po kateri si nerodno prikorakal do ceste.





                                 Za tistimi palmami se skoraj vidi sola ... 3 minute hoje imam



                                         Tukaj se derem: ''Mama SHAAAAROOOOOON''
                                        (Kar pomeni: ''Mama Sharon, odpri mi, tukaj sem'')
                                            OH, ja... kaka zalost, ko bom vse to zapustila.







                                           Vidis matatu za kravo? En rdec, drug moder.
                                 Matatu postaja, na kateri stopis gor, ce zelis prit v mesto.
                               Levo cez slum, hitrejsa pot in desno po lepsi cesti, daljsa pot.


2 komentarja:

  1. (mami) Res zelo,zelo urejena avtobusna postaja...a tudi krava spada v njihov vozni park ?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahahahhah, kok si me nasmejala zdj! Ja, zelo licno je urejena.
    Ja, krava ima tu paso in ga vsak dan henga z matatu vozniki!

    OdgovoriIzbriši