ponedeljek, 13. februar 2012

Sai Ram


23.1.
Sai ram – bog v meni pozdravlja boga v tebi.

Pozdrav, slovo, hvala, prosim, vmesna beseda in nadomestilo za vse, kjer se ti zazdi in kjer ne najdes druge.
V asram lahko vstopijo vsi, se pravi v sam kompleks – park, kantine, v vso to majhno mesto. Izstopis lahko do 21.30, od te ure naprej pa je predpisan mir in tema.
Ko pisem te vrstice imam pavzo med branjem knjige, sedim na klopi, na sosednji levo od mene pa sedi policaj. Ravno je prisel nek cuden tip in zacel na polno boksat enega drugega tipa, se zraven razburjat, nakar se policaj ozre, ga pogleda in mu rece ''sai ram''   in tip se odstrani. Lol.

A si zamislis, da cantas s tibetanskimi budisti, da sedis par metrov stran od lam in z njimi delis in siris mantre v svet, v vesolje?! Da si prica pomembnemu dogodku, kot je njihovo novo leto, in, da, ko sedis in cantas, cutis NEVERJETNE vibracije, koza se ti jezi in gre ti na jok?
Da ti neskoncno ogromno pomeni, da si prav TI lahko na odru obrnjen k Sai babi in, da se izmed vseh dvanajstih mesecev v letu in od vseh treh mesecev in pol, ki jih prezivljas v Indiji, v ogromni Indiji, znajdes pri Swamiju ravno v tem casu v letu, da naletis na cantanje, da lahko sodelujes, da spoznas Suzano, gospo za ketero se ti zdi, da jo poznas ze sto let in, da si pri swamiju ze par mesecev? Ok??? Ja ja!!
In spet naju je pocrkljala, oblekla naju je v sari, ki sva ga imele oblecenega za na oder. Pred bhajani in mantrami sva sle do nje in porihtala naju je k profi - v nulo, pol ure in bile smo fetrik!

Pa te prisrcne babice v dormitoriju. A sem ze omenla kok so simpaticne? Vsako noc nama pustijo prizgano luc v kopalnici, da ja ne bova prisle v temo, a ni to lepo, no?


Khm, khm: ko ti obleka  - skromna kvantiteta njih, pozor, pozor- edina majica v kateri spis, smrdi po dimu od palck proti komarjem (in ne, ni umazana, samo smrdi in ja, samo zato se mi je sploh ne zdi vredno prat) in, ko ti soba, cel dormitori prakticno, disece smrdi kot cosak s sadjem in zelenjavo na ulici, ker si te babuske na veliko kupujejo in tlacijo pod in nad police cebulo, cesen in ostale nagnite zadeve. Mmmm, kot na morju, ko gres mimo smeti od zelenjavarja, lol!

In kaj se je se zanimivega zgodilo danes – v lekarna cosku sem brskala za tabletami za kozo (ayurvedskimi ) in v lekarni je prodajal stric, ki je bil splosni in ayurvedski zdravnik, se z njim, tako kot z zdravnico v Alleppeyu, malo pocvekala o moji kozi, o nerednih menstruacijah in rekel mi je, da je vcasih  za neredne menstruacije kriva anemicnost. Ce si anemicen nimas menstruacij, ce nimas menstruacij imas hormonsko neravnovesje, hormosnko neravnovesje povzroca mozolje- loti se sistematicno vsega tega in ne samo mozoljev kot simptoma - tako se bo ozdravilo telo. Ja, vse to nekako vem, a pozabljam.

Ok, grem k zdravniku v asram, dam kri ( kar je tudi poglavje zase, milo receno ),  nisem anemicna (normalna vrednost je med 12-14, imam 12.8), odkrije mi sinusno aritmijo, na listek napise vse zleze, ki uravnavajo sistem v telesu, ki skrbi za menstruacije, ces, naj se dam pregledat, ko pridem v Slovenijo. 
Ok, si mislim, vzamem list, se poslovim in v sekundi - brez napihovanja- prisezem, ko stopim cez vrata, zacutim, da sem dobila menstruacijo. LOL na kvadrat. Po parih letih nerednih menstruacij! Sai baba ashram power.

1 komentar:

  1. (mami)...JAO bože mili,a ste po ašramih res sami zblojenci,al kk.....vse to kar pišeš meni zgleda ko kaka množična hipnoza,da ne rečem histerija... u kar hočeš,u to tud verjameš...IN povej mi,zakaj te tte vibracije spravijo u jok...js bi rajš vidla,da bi me u smeh...Pa tte staruške u dormitoriju...pa si ti čist ziher ,da ti niso kaj spizdile zadni dan...rusi ko rusi pač...

    OdgovoriIzbriši