ponedeljek, 13. februar 2012

Odhod iz asrama - misel je energija


24.1.
Ja, jutri naj bi odsle, se pravi 25.1 ampak sva podaljsale na 26.1., res je cas za odhod, vsaj fizicni! 
V tem asramu sem se res zacutila. Definitivno mi je pustil pecat in cela in vsa sem zmedena in trapasta. To me v vsej svoji sanjavi naravi lahko se malo bolj dvigne nad oblake. Se enkrat sem sla v muzej, na kratek film posvecen v spomin swamiju, pa v knjiznico po knjizico z mislimi. In kupila sem si lepo rdeco indijsko torbo. Malo vecja je od tiste kupljene v Tanzaniji, katera je bila res bolj za vzorec kot za uporabo. Sem jo pa spakirala in dala Dubrovki, da jo nese domov.


 25.1.
A ves, da se ne spomnim kdaj me je tako mocno bolela glava, kot me je danes popoldne? Crne pikice pred ocmi, motila me je glasnost, bilo mi je slabo in vse me je motilo. Pa saj, zjutraj je se slo, vse nekje do 14.00, ko pa skoraj nisem mogla vec zivet.

Zjutraj sva s Katjo hengale z Gasperjem in Zanom na caju pri Gapetu doma. Star je 42, v asram pride vsako leto za tri mesece, s prijateljem sta lani kupila flet v bloku za 3500 eur, cca 70 eur pa so letni stroski vzdrzevanja, ha ha. Gape je rekel da en sosed ze od leta 2005 ni poravnal racunov, ampak da ni panike, on se kar zivi not, lol.

Pa ob 22.30 zaprejo blok, tako, da, ce Gape zamudi, potem Gape pleza ( cez ograjo ). Hahaha, to se mi zdi ful smesno!

Po caju smo picili v park, na nek australian farm oz. posest s parkom, drevesom na sredini trate in z ogromno narave okrog, ki so jo oskrbovali neki Avstralci, a ne vem kako je s tem zdaj, namrec podrl se je en manjsi tempelj v parku in napis s podatki o Avstralcih se je odstranil?! Nazaj grede v asram se nam je spet potrdilo, da je misel energija ... lih menili smo se kako bi sedlo, da pride mimo en model, ki bi nas zapeljal do asrama ali pa, da bi ga mi zastopali...in v naslednji minuti se DEJANSKO pripelje mimo en model in se zadere: '' Puttaparthi?'' 
''Yessss!'' (Ni bil riksist ali taxist).
Kako so pa vecerje in zajtrki v asramu dobreeeee! 

Kosilo vedno preskocim, ker me zunaj asrama caka bozanska kuhana koruza, pokapana z masalo in limono, fak kok je to carsko!




                                          mmmm, koruza pokapana z limono in masalo






3 komentarji:

  1. (mami) A kr flet sta kupla ? kk carsko ,ej !!...a tti blok je v sklopu ašrama,al kk ? Mam eno idejo !!! Vpraš Gapeta,če je še kak flet fraj zraun njega,pa ti ga kupimo...ti živiš dol od lufta in furaš "sončno upravo", mal mantraš,mal pofilozofiraš,skratka,trlja baba lan,da joj prođe dan ...a ne bi blo to super ?

    OdgovoriIzbriši
  2. (mami) BTW,a je ta ašram v državi Utar Pradesh ? DRŽAVEEEEE piš zraun tistih mest kjer hengata,no !!

    OdgovoriIzbriši
  3. ej mami, ratujes kar malo zaljiva, muahahahah!!!

    Haaalo?! Jaq pa kaj se, guglaj, ko da se mi da kle viset in pista drzave zraven, GOOGLAJ!!!!!

    Ja, sj gape lah tud odda, a ves! Premisli! ne... ni v sklopu asrama... ati ima mail, preberita ga in mi NE odpisujta na blog ampak na MAIL!!!

    OdgovoriIzbriši