petek, 10. februar 2012

Kako nosis otroka v Afriki

Mama Sharon ima vsakic, ko pride k nam, Sharon zavito v rjuho na hrbtu.
Ob 08.00 zjutraj Sharon izza hrbta  prav zaspano kuka in ji ni do nicesar. Ubistvu ful grdo gleda in kakorkoli ze zelis vzbuditi njeno pozornost, si uspesno ignoriran. Edini del dneva, ko imas pred njo mir. Ampak kaj, ko je ob 08.15 ze vsega konec. Hahahahhah.

Mama Sharon me jo je naucila zavezat na hrbet!

Pocepnem in brez besed nakazem Sharon naj pride do mene, z roko potrpljam po hrbtu, tamala se odzove brez besed, pricaplja do mene in zacne plezat, z nogicami se me oprime okoli trebuha in z rokicami okoli josk.

Vcasih jo med delom nosi tudi brez rute, tamala se jo mocno oprime in je ne spusti - se nikoli ni padla!




Hahahhahhaha, no, kako sweet! Vzamem ruto in jo nekak zavozlam notr, mal poskocim, da vidim, ce drzi in sva zmenjene. Nobenega joka, nobenega kricanja, tezenja... tamala je na hrbtu in opazuje!







               Afna: medtem, ko mama za hiso pere perilo, se tamala afna, base s hrano in zraven blebeta.





  Zvecer: hranjenje in za tem na istem kvadratnem metru spanje- ko jo zmanjka, jo zmanjka in prav nihce je ne  dvigne in premesti na kavc, kaj sele posteljo. Tamali bi res tezko ocitali razvajenost.




                                               Namesto nje, so raje odmaknili kroznik, lol.




4 komentarji:

  1. (mami) Sweet,really sweet,,, Ti si pa dobila pri mami Sharon prve koristne informacije o vzgoji otrok. Tako se dela !!! Če je mala zadovoljna je vse prav in ona je videti en prav srečen otrok. Sem pa videla tudi pri nas že kakšno mlado mamico,ki je tako na hrbtu ,v ruti, nosila otročka

    OdgovoriIzbriši
  2. A ciganko?

    Mala je zadovoljna, mama pa jo se vedno tu pa tam, ko gre ravno mimo nje mal naseska... sam kaj, ko se Sharon nazaj smeji?!


    Drugace pa sem si tocno to tudi jaz mislila, ko sem bila prica vsemu temu, kako kompliciramo, kako jih zavijamo, varujemo, dvignemo, ce kam pleza...

    OdgovoriIzbriši
  3. (mami) Ne,ne samo ciganko,ampak tudi kakšno mlado ,moderno mamico sem videla tako nosit otroka po mestu. Hahaha,ko gre mama ravno mimo Sharon jo še BTW malo našeška....pač tako,malo za akontacijo,hii

    OdgovoriIzbriši
  4. hahhaha, jaaaa, prav tko mal jo poseska al pa udar, ko gre mim!

    OdgovoriIzbriši