sobota, 11. februar 2012

Jutro v Daru

Zbudim se v Jumbo Inn-u in picim na zajtrk- sj ne vem, a sem premal spala al prevec pila?
Hahahaha. Ok, sedem, prideta se tista dva fanta, debatiramo in ob 10.00 se pribremza Zzzvone!
'' Zvonko, heeej!'' 
Medtem, ko sem picila v sobo po prtljago se je pomenil z Brumom in X modelom (haha), nabasala ruzak na motor in se odpeljala do dr. Zarota, kjer sem zagledala Laro!

Juhhuhu, ena druge sva ble ful vesele!
Ker je Zvone picil popoldne na letalisce in,  ker sem imela prevec (haha?!) prtljage, sva se nacvekale medtem, ko sem jaz praznila svoj ruzak... kaj vse je letelo iz njega, pa se vseeno je dosti ostalo v njem! Neverjetno, ej!
Pac imam ene kratke hlace, eno majico brez in eno majico z dolgimi rokavi, ene dolge hlace, 5 gat, 2 stumfov in ene kopalke.
Pojedli smo kosilo in odpeljali Zvoneta na letalisce, no vozil nas je fant Makedonec, ki pri Dr. Zorotu opravlja prakso.
Odlozil naju je v pristaniscu, da sva ceknile trajekt za Zanzibar, Zanibar jos jedan put, ej!
Nikol si ne bi mislila!
Bukirava najcenejsi ferry, Flying Horse, ki pelje samo zjutraj, stane 20 usd v eno smer (ostali stanejo 40 usd).
Ura je bila nekje 17.00, ko sva po par hecnih situacijah koncno nasli kar poceni hotel, se namestile v Safari Inn ter sle vecerjat v restavracijo na vogalu, kjer sva na plasticnih stolih obsedele dolge tri ure.
Predelale sva vse mogoce  teme in pogovor je stekel brez tezav, ob Lari sem se res pocutila takoj domace in super. Kaj naj recem, RES se nama je dalo!
Jeeeej, nova pustolovscina je pred nama! :))))

Lari je neskoncno sedlo, da po enem mesecu poti z motorjem odkriva kraje na pes nacin, da se giblje z obcutkom cigota.
Meni pa je tudi sedlo, da sem spustila mravlje iz riti, ki so se mi zaredile po enem mesecu bivanja na istem mestu pri kenijski druzini v Mombasi, kraju na jugu Kenije.

Na trajektu sva se vsaka zase mal naspale, mizale, se nastavljale soncu, jaz sem podozivljala lansko voznjo s trajektom in ful sem bila vesela in zadovoljna :)

Ob cca 15.00 smo prispeli v Stone Town, sle sva kar pes do mesta, ko mi Lara rece:

'' Iza, kaj pa, ce bi mele midve  eno tako turo iskanja hotela z vmesnimi postanki na cajih in si vzele u izi - jaz ful rada tko delam!''

''Hmmm, ok, valda!''

Pa sva sle.... mimo enega hotela, mimo drugega, tretjega nato na caj in tako naprej in nazaj.
Dokler nisva nasle Pearl Guest House, se tam razpakirale, sle v lokal zraven na caj, spoznale Poljaka Marka, ki je vedel vseee in se vec o tem kaj v Stone Townu trenutno dogaja, kje se dogaja, kako dogaja, kdo dogaja, kaj je za videt, pocet, dozivet. Kapo dol, Mark!

In priiiijazen, umirjen in  skuliran tip, star 25 let, turisticni vodic, ki je tokrat prisel na potovanje za svojo duso.







Ni komentarjev:

Objavite komentar