petek, 10. februar 2012

Jokica - smrk, smrk, ki je trajal do Dara. Odhod iz Mombase in prihod v Dar


Bliza se dan odhoda, zapustila bom Mombaso, zapustila solo in folk s sole, druzino, vso  kenijsko energijo in sceno,  Amber in sebe, tam nekje sredi Bamburi cementa ( del Mombase, kjer sem bivala).


Z Rickyem sva sla ceknit kdaj pelje bus za v Dar es  Saalam in jutri, 05.11 ob 06.00 zjutraj picim iz Mombase.  Karta kupljena, nahrbtnik spakiran in to je to.

Spet ''bye bye'' Mombasa in spet ''heeeey'' Dar!


Lustno mi je. 
Guncam se iz ene afriske drzave v drugo, nekje me caka Lara, nekje Zvone, nekje Katja... vmes pa sem sama. Tudi sama sem si dobra druzba, ha!

Se predno smo preckali ferry se je avtobus zabil v matatu (matatu je mini van/bus) pred nami.... zabil se je kar precej... stali smo uro, da sta se oba voznika (ne)uspela pogovorit cigava je krivda, en kup kricanja in grdih pogledov, zivcno stopanje gor in dol iz busa, kajenje cikov in koncno BRUM naprej.

Ob nekje 16.00 je bil predviden prihod v Tanzanijo ... aha ... itak!
Ura je bila 18.00, ko se nismo bili blizu glavne busne postaje v Daru!

Preckanje meje ima v Afriki vedno svoj car, vse je tako na huruk in cigu migu, da se lulas za drevesom pod carino brez slabe vesti, haha.
Vizo sem placala kar s kenijskimi silingi, ceprav so me vsiiii prepricevali in strasili, da to ne bo slo cez...
 '' saj bos pa ja prestopala v Tanzanijo in rabis tanzanijske silinge in ne kenijskih, povrh vsega pa se dolarjev niti evrov nimas.''
Pa je slo skoz, ne samo, da so so mi vzeli kenisjke silinge, preracunano sem prisla cez se ceneje kot bi, ce bi placala v usd, haha, carsko.

In cel avtobus je cakal mene in Dano - Americanko. Bili sva edini, ki sva urejale vizo, vsi ostali so samo pokazali pasos ... in glede na neucakanost afriskih soferjev in lansko izkusnjo, ko so naju z Mirjam ob treh ponoci pustili sredi nicesar in je bus odpeljal, sem se bala, da se zgodba ponovi, kar bi se z lahkoto ... teh soferjev dejansko nic ne briga in tudi  noben ne steje potnikov.
Se mi zdi, da je sofer najino polurno zamudo lazje prenasal, ker je imela Dana na busu fanta, Tanzanijca, ki je soferja obvescal kako napredujeva z urejanjem ... =)



Dana je pa najprej potovala po Keniji, se ustavila v Mombasi, kjer je med sprehajanjem zagledala bolnico za zdravljenje odvisnosti in jih vprasala, ce lahko prostovoljno dela. Tam je spoznala fanta (prav tako je pomagal tam, ni bil odvsinik). 
Tip je doma iz Zanzibarja tako,  da sta sla k njegovim na pocitnice.

Ura je sedem zvecer, prispela sem v Dar, bus me je strpal dol nekje  v mestu, baje blizu  Safari Inn + Jumbo Inn lodge-a, kjer sva spali z Mirjam lani, a se mi v temi ni nic kaj jasno in znano zdelo... sla sem v rikso do Jumbo Inn, kontaktirala Zvoneta in Laro, da se vidimo jutri ( spala sta izven mesta ), dobila dormitori sobo s petimi posteljami v kateri sem kraljevala sama! 
Na vecerjo sem odsla ze s sliko v oceh kako se valjam po postelji, a se to se ni htiro uresnicilo. A-A!  
Sla sem jest in ni minilo pet minut, ko sta sedla zraven mene dva tipa, turisticna vodica, ki sta ravno danes koncala turo, poslala skupino domov in imela pred odhodom domov se dober teden casa sama zase.

 ''A bi sla z nama neki spit?'' 
 ''Hja, zakaj pa ne!''  

In smo sli!

Enemu je bilo ime Brum, za drugega pa nimam pojma, ker je bil ubistvu zraven za okras in se ni NIC pogovarjal, samo zadovoljno se je smejal (mogoce pa ni znal dobro anglesko).
Sli smo v nek lokalen pajzl z domacini  - mi trije in trije  belci nekaj miz pred nami.
Ko so ob enajstih  zaceli zapirat lokal, smo se pobrali in spokali v drugega, kjer smo spet naleteli na iste tri belce, zato smo sedli skupaj in zabili skupaj cas tam do kakih dveh ponoci, ko smo koncno odsli spat.

Spaaaaat!

In pred spanjem sem dojela, da RES nisem vec v Mombasi. 
Bye bye se enkrat, Mombasa!
SSSMMMRRRKKK 



3 komentarji:

  1. (mami) Hm,hm,ne vem če mi je najbolj všeč,da si kar tako šetala z nekimi tujci naokoli -malo riskantno,se ti ne zdi ? Ja, smrk ,smrk,adijo Mombasa,gremo novim dogodivščinam naproti....

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, mami, kdaj pa kdaj je ttreba zazivet tud notranje obcutke, ne morem celo zivljenje upostevat nasveta, ki si mi ga dala, ko sem bila mejhna puncka: '' ne sprejmi bonbonov od neznancev in ne vsedaj s ev avto ljudi, ki jih ne poznas.''

    Hohohohoho.

    OdgovoriIzbriši
  3. (mami) A zdaj boš pa ti pametna ??!!

    OdgovoriIzbriši