sobota, 11. februar 2012

Nungwi time (sever)

Nungwi je plac, kjer sem lani hengala z masaji in se zabavala v lokalni diskoteki, hahahaha.

Mirjam, kje so ti casi, a?
( Ena interna: )
''Heeeeeloooooo, Paaaauuulll'' :)

Ah, ja :)

Lara se je sla potapljat, jaz pa kruzat po vasi. Parkrat naju je obiskal dez, zato sva vedrile v cosku in se zamotile s capatiji in cajem.
In prav vse 3 dni prezivete v Nungwiju sva setale po vasi, po istih ozkih blatnih poteh in sprasevale:
''what's this?'' ''how much this?''

Odpirale plasticne skatle, probavale neke cudne oljnate samose ( bljak) in si popravljale okus z domacimi piskoti v obliki zvezdic, haha.


Pa na Full Moon Beach party sva sle, jaz na pol gnila, nekaj sem se slabo pocutila ampak hotla sem videt kako zgleda. In tam sva srecale Marka, haha, svet je res mali.






2 komentarja: