petek, 1. junij 2012

Vrnitev v Chang Mai

Nazaj v Chang Maiju čez tri dni sem šla v JJ's place kot prvi dan, k svoji  '' Mami ''

Kul dormitorije je imela, čisto sama sem bila v sobi za osem ljudi, s šerano kopalnico.
Okeeeej, čas je, da se stuširam in grem družit s klapo čez cesto, ker me že čakajo!

Videla sem Heeeeidiiiii :))))) Šle sva iz puba ven, na falafel in čvekale sva tri ure :)

S Heidi se počutim tako zelo domače, tako sproščeno, tako vseee, da ne znam opisat...

Ja, ja, se zgodi, pridejo taki ljudje in taki momenti ampak takega še nisem imela, še nikoli ni bilo tako močne povezave s človekom, ki sem ga spoznala v lajfu že v prvih nekaj dneh. 
Filing, moment, človek ves paket pač klapa.
 '' haaalo, vesolje, naročila bi eno Heidi in dobre filinge"

Res sva se ujele!




V Chang Maiu sem našla plac, kjer imajo čiiiiisto hud falafel, banana cake in funky monkey smoothie, ohhh sweet lord, kako je pa to dobro.
( Funkey Monkey smoothie je smoothie z zmiksano zamrznjeno banano, dvema žličkama nescafeja, sweetened mlekom in ledom ).

Kadarkoli že sem bila lačna, pa ni važno koliko je bila ura, sedem zjutraj, dve popoldne, deset zvečer, padlo je vse zgoraj našteto, glavno tukaj je, da si lačen ...
Potem te besede kot so tajtrk, kosilo in večerja odpadejo :) Je samo še HRANA.
Ješ pač karkoli že se ti zalušta, ko si lačen in ne razmišljaš, da bi se mogoče za zajtrk bolj ''spodobilo'' pojest en fruit salad ;)

Yeah!

Noooo, Dennis si je kupil bus karto za v Laos, mi, ostali, pa smo si zakupili zic na mini busu do mesteca Pai, cca tri ure vožnje severno od Chiang Mai.

1 komentar:

  1. domiselna pijača,tale funkey monkey...lahko jo pripravimo tudi doma...samo to mleko ni navadno mleko ???

    OdgovoriIzbriši