sobota, 2. junij 2012

Shinoukville, Otres Beach


V Sihanoukville je bilo glaaasno, žuralo in drlo se je, že sredi dneva je bilo dosti mladih nažganih in majavih ljudi.

Bus nas je dal dol na  Ocheteaul Beach, namen sem imela it sicer na Otres beach ampak lahko sem tudi tukaj ...
Scena mi ni bila všeč, šla sem na Otres.
Otres naj bi bil najbolj miren od vseh plaž v Sihanoukville in res je bilo tako.

Malo večji je, malo daljša plaža kot na Rabbit Island ampak prav tako umirjeno, čeprav na drug način.
Kaj pa vem, Rabbit je bil bolj kavbojski, več kur in rac se je sprehajalo, več luž je bilo po tleh, manj turistov. Otres je bil proti Rabbit malo bolj nafilan, a še vedno bi, če bi videla le Otres, rekla, da je prijetna in neturistična plaža ... samo potem si lahko predstavljaš kako je šele na Rabbit, ne ? =)
Pa maj je, vroče je, ni sezone, malo ljudi, milina ... Zna bit, da je tu januarja in februarja prav taka gužva kot kjerkoli drugje.













Šla sem pozdravit Slovenko Ireno, ki ima čez Mushroom point, bungalovčke na Otresu. 
Kul punca, simpatična =)
Sem prišla do nje, jo po slovensko nagovorila, ona pa dvigne glavo in reče;

'' čakiiii, ne, zdaj sem se pa zmedla, malo prej je prišla prav tako ena blond punca, prav tako Slovenka, Špela, sem v prvi sekundi mislila, da si ista ''

 Ko sva se načvekale sem šla nazaj v bungalov kjer sem se namestila in spoznala tri Angležinje, simpatične in zgovorne punce in zmenile smo se, da se čez kako uro dobimo pri sosedih v lokalu.

Tam sem jedla Amok, značilno kamboško jed, tak bolj gost curry, dušen curry, kamboški curry =)
Uporabijo ribo / piščanca / jastoga / polže, kokosovo mleko, turmerik začimbo, ki naj bi bila top sestavina za amok, kul je bil.

Ponoči se je ful ulilo, res ful, spala sem pod nadstreškom, nad mano je sicer bila streha ampak ni bilo sprednje stene, ( no, pač, kjer je bila glava, ni bilo stene, kjer so bile noge pa, saj so bila na isti strani tudi vrata ).
Tam je viselo platno, zabito z žeblji, zato sem ga malo nategnila  s povštri in nahrbnitkom, da je bil napet, da mi ni preveč pihalo, ne, čuj!

Fuuul je vleklo, zraven so šumeli valovi in fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul je bilo kul v takem spat.

Tak zborček narave :D

2 komentarja:

  1. Ti,čuj,a ne bi blo bol enostavno zamenjat pojštra in ga dat k nogam,kjer je bila stena ??? Pa spet si v enem brezveznem čošku naletela na Slovence-neverjetno,res !

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha, ja mami, blond sem, šele zdaj vidim, da bi to bla tud opcija, hahahah :D

    OdgovoriIzbriši