sobota, 2. junij 2012

Treba je it na morje, plavat!


Slaba dva mastna, debela meseca sta minila odkar sem se namakala v morju, ups, indijskem oceanu ... Vem! Še predobro vem, bil je 10.3., ko sem zapustila Arambol ( Goa, Indija ).

' Deeeej, pejt mal na morje', sem si rekla ... Rabbit Island imaš dvajset minut stran s čolnom.

Že nekaj časa se nisem valjala po plaži in skakala v vodi!

Tooole bi spet! ( Btw, na sebi imam iste obleke čeprav sem fotkana na različne dneve v različnih krajih, hehe ).







In res, zjutraj grem. Kao....
Spala sem do dvanajstih in pri tem zelo uživala. Kot krava sem ležala z vsako nogo na drugi strani postelje ( postelja je bila mega velika ) med svežimi in dišečimi rjuhami .
Budilko sem sicer slišala ampak sem jo gladko ugasnila ...

... tega se spomnim ampak ne spomnim pa se, da bi v tistem, ko sem jo ugašala, vedela zakaj mi zvoni ... zato sem si najbrž mislila, da je to vse skupaj napaka in jo ugasnila, haha.

Ko sem okrog dvanajstih prišla k sebi sem dojela kater dan je, kak plan sem imela za ta dan, IN tudi zakaj je zvonila =) haha.

Ni panike, en dan več v Kepu je čisto kul. Šla sem na dooolg, res dolg sprehod, samo hodila sem ... do ene šestih zvečer.

1 komentar:

  1. En dan več v Kepu-res ni panike...tukaj bi komot lahko ostal za vedno...prelepo !

    OdgovoriIzbriši