sobota, 2. junij 2012

Nočni bus do BKK

S tem busom sem imela bolj smotano vožnjo, kar trikrat smo ga zamenjali ... komaj sem v roke vzela knjigo, prebrala par strani, že smo šli dol, dvignili ruzake, ki so bili spodaj, pa na drug bus ...  in to trikrat!

Zblojena sem prišla v Bangkok, se mi zdi, da sem v sobi odspala par ur in šla ven po nakupih, yeah! Končno mi je ratalo!

Ni bilo driske in bruhanja, ki bi mi to preprečila kot mi je nazadnje. 


Trije dnevi v BKK so minili v hipu, vesela sem bila, da sem še enkrat srečala modela, ki prodaja pad thai, res kul ata.
Kako enim kar na čelu piše, da so dobri. Dober človek. Haha.
Samo res, veš. Prav na čelu mu je pisalo. Pa ah, ... v BKK sem bila v teh dobrih dveh mesecih velikokrat na on in off ... in vsakič sem ga obiskala, ker sem to rabila,všeč mi je bil in
dotaknil se me je.

To tako zeeelo šteje, ko vidiš, da smo ljudje pokonektani, da si pomagamo, razumemo, skrbimo en za drugega in on je to povezavo naredil.

Zadnji večer v Bkk se je uscalo, laufala sem v seven eleven ( mami, trgovina ! ) po pijačo in hrano za na letališče, nisem pa šla na še zadnjo masažo zato mi je ene par 100 bhatov ostalo v žepu.
Ne za dolgo! =)
Na letališču na check inu, ko sem ruzak že vrgla na tehtanje, se mi je totalno strgaaaal!
( Pa ne men, ruzak se je strgal, hehehehe ... pač  indijska roba ).
In teh par sto bhatov, ki mi jih je ostalo od neuresničene masaže sem porabila za zavijanje ruzaka. (V tisto plastiko, no, da ti kdo ne šnofa po njem, če ima ravno preveč časa ... jaz pa sem ga zavila, ker se mi je pač strgal. Smešno, ne, kako se vse odvije ... če bi denar porabila za masažo ga ne bi imela za zavijanje ruzaka, simpl k pimpl ).


Yeah, universe.

1 komentar:

  1. Yeah,universe že poskrbi,da se vse zgodi ali ne zgodi z namenom...na koncu je največkrat tako tudi prav

    OdgovoriIzbriši