petek, 1. junij 2012

Pai

Prečkali smo razpadajoč, majav leseni most in si poiskali postelje v ljuuubkih bambusovih hutsih na drugi strani reke, kjer vse poteka bolj umirjeno.



'' Garden view and river view hut, which one do u want? ''

'' Riiiver view hut please! '' 








 In splačalo se  je, hahaha, boste brali kasneje, zakaj :)

Midve s Heidi sva si delile svojo kočo, Angel in Sofija pa svojo.
Sofija je rekla Angelu, ''Ok, Angel, but no touching! ''
V Paiu se je začelo divje, najstniško življenje, haha, le, da sva bili s Heidi najstarejši v ekipi. Še vedno mlade, no, predvsem pa ne več najstnice.


Na vsej tej poti sem si Tajsko vedno jemala le kot nek transfer med državami, ki jih želim obiskat ...

Iz Indije sem jo uporabila, da sem letela v Burmo, iz Burme nazaj na Tajsko, spet bi se znašla na Tajskem, ko bi želela iz Burme it v Laos itd., no, vse skupaj se je pa  popolnoma ampak res popolnoma obrnilo. 
Tajska mi je dala totalno nepričakovano popotniško izkušnjo, in brez nje ne bi spoznala Heidi, ne bi obiskala samostana ( ups, izdajam ... psst, napišem kasneje) ...
... ne bi spet privezala duše - na severu v samostanu sem namreč prvič, odkar sem zapustila Indijo, spet privezala dušo ( spet se prehitevam ... to še vse sledi ).

Spomnim se kako so me vsi že ta prvič v Bangkoku ( ko sem priletela iz Indije in ostala v Bangkoku tri dni ) spraševali ( remember ! pišem za nazaj ) :

'' will u stay for Songkran ?''  ( Songkran - water festival -  je traditional New Year celebrated in several Southeast Asian countries )

'' no, god no... never... ''  sem se skoz ponavljala, medtem, ko sem se istočasno spominjala kako je bilo za Holi v Indiji ... ne slabo, valda, samo pač počutila sem se, da jim odgovorim z NE.

'' i will leave the country in a couple of days ''  ... '' for suuure ''

Haha, ko bi človek bil vedež  =)
zarečenega kruha se največ poje, pa ... 
nikoli ne reci nikoli  =)


1 komentar:

  1. kok so pa te kočice ljubke,noooo...kot v pravljici...pa tudi noter je lepo in čisto. A ni fino,ko od kake države ne pričakuješ veliko,potem te pa tako preseneti ??? Ampak verjetno je življenje po vaseh na severu čisto drugačno kot v Bkk ,pa tudi ljudje...saj si na začetku,ko si bila še v Bkk-u napisala,da ljudje niso nič kaj prijazni...

    OdgovoriIzbriši