sobota, 2. junij 2012

Kep =)

Kep!

Keeeeeeeep, ljubim te!


Našla sem NAJLEPŠO in NAJBOLJ čisto sobo na vsem tem potovanju!

Rjuhe in brisače so oprane, kaj oprane, še dišijoooo! Kaj dišijo, še nove so! Kaj nove, še lepe so! Kaj lepe, najlepše so!
Oh. Večkrat na dan jih voham in zraven od zadovoljstva mižim. In se smejim =)
Vse je čisto, vse je zglancano, A LE LU JA !

AAA LEEE LUUUU JAAAAAAAAAAAAAAAAA!
                                                       



                                                                    napis v sobi :D

Po malem skozi ves dan tako v Kepu miže voham rjuhe in brisače in ležim na postelji kot razštelana krava. Noge mi bingljajo iz postelje, vsaka na svoji strani, ker je postelja pač tako široka, da se res lahko nakobacam najbolj na široko možno in uživam.

Kep je bil moj drugi dom v Kambodži ... družina, ki je upravljala hotel v katerem sem bivala je bila noro prijazna, noben se ni ubadal z mano, noben ni buljil, noben ni nič spraševal, hkrati pa so bili vedno vsi prijazni in štekali smo se.
Na vrhu je bila restavracija, ki jo je upravljal prijatelj od lastnika hotela,  kjer sem hengala na jutranjih zajtrkih in buljila v razgled na neskončno morje, na never ending palme ob morju in se zraven čudila tišini.

Mesto je kul, ful mirno in načilirano. Nekje sem prebrala, da je Kep mesto duhov in res se zdi tako.

Veš,  v vsaki državi se najde nek plac, ki ti še posebno priraste k srcu, Kep je eden izmed teh.
Tu nisem srečala nobenega vau človeka, nobenega vau dogodka ni bilo, vseeno pa je bilo vse en tak vau.
Nekaj v zraku je bilo vau, pa moji filingi so se v Kepu počutili vau, tako, da je Kep zame res en velik VAU.

Enega Japonca sem ujela, ko smo stopili dol z busa, tako, da sva si delila rikšo in skupaj poiskala ta lep in čist hotel. Kep je znan po rakih in ga tudi imenujejo Crab town =)
Skoraj vsiii street vendorji ( mami, ćošak po domače ) prodajajo rakeeee, povsod so sami raki!

Dobiš jih v vrečki in jih ješ kot čips ... folk poseda po škarpah ob morju in na polno jejo, res, vsi se bašejo z raki!

Da je pa še bolj smešno, nekje stoji OGROMEN kip RAKA hahaha, neverjetno, kako smešno!



Rakov nisem probala ampak baje so res dobri, Phnom Penhčani prihajajo na vikend oddih v Kep, ker je najbližje obmorsko mestece in hkrati na rake.

1 komentar:

  1. Kako lep spomenik in na kako lepem placu...škoda,da nisi probala rakce-take lokalne specialitete je pa že treba poskusit ! Rjuhe in brisače bi pa lahko doma vohala in uživala-bi ti jih oprala v najbolj dišečem mehčalcu,hehe

    OdgovoriIzbriši