petek, 1. junij 2012

I'm picking up good vibrations


Torej, obtičala sem na Tajskem, ups, obtičala sem na Tajskem na Songkran, žuram in imam se fino!
Nice preobrat in
 ja, nikoli več ne bom rekla ''niiiiikooooliiiiiiiiii'' .

 
                                                                  Love and Peace :*

                                 

Nekje vmes te dni v Paiu sem spoznala Žida / Američana s katerim sem imela full deep pogovor in zdelo se je, da je bil tam res skoraj samo zame (?!) vse je štekal, vse je vedel, samo tam je bil in delil misli, energijo in vse kar sem rabila.
Jaz mislim, da je to, to- ta deep magic connection, ki se zgodi. Kaka energija, ej!
Pa kako prijazen fant.

V Paiu sem jedla najboljši pad thai, pila najboljši smoothije, jedla najboljše torte, se najbolj zabavala, spoznala soul sister Heidi, bila cele dneve mokra zaradi Songkrana (Tajsko novo leto, ki ga med drugim slavijo tudi tako, da se polivajo z vodo), spala v najbolj poceni in hkrati najlepši sobi na Tajskem, se kopala sama pod slapom, imela eating nights.


IIIIIN videla modela kako šnorkla v reki pred našimi hutsi, kako ŠNORKLA v najbolj plitki vodi SPLOH ...
... to je zgledalo tako:
voda mu je segala kakih pet cm nad gležnji, na glavi je imel masko in šnorkel, glavo je tiščal v vodo, rit mu je štrlela navzgor ( valda, saj je skoraj navpično šnorklal, hahahaha ) še vseeno  ( kljub šnorklu ! ) pa je prihajal ven po zrak, hahahaha, svetoven prizor ...
A ti je kaj smešnooo, no :D

Jaz sem ravno vstala, šla iz koče, pograbila pareo in se odpravila ven na kamne pred reko odspat še eno kitico in se pripravit, da bo treba kmalu zares vstat ( haha ) nakar zagledam modela ... 

Anyone ... master scuba diver, specialized for shallow waters, vas čaka v reki v Paiu!

                                     izbral si je zahtevne vode, polne brzic in globin




Hahahahaha - to je ratala huda interna fora!
Ko sva s Heidi komu začele razlagat, enostavno ni šlo, nobenega smeha, nobenega nasmeha, samo zmedeni pogledi, kao, ja ... tudi vredu ... a sta okej?
Midve pa še vedno skoraj ščijeva vsakič, ko beseda nanese na snorklanje :)

In kaj se dogaja?
Zadnje dni in  tedne me skoooz spremlja beseda snorklanje... v revijah, tablah ob cesti, pogovorih s folkom ... in ne morem si kaj, da se mi prizor z modelom ne prikrade v misli in se začnem v hipu spet smejat :)

1 komentar:

  1. muahaha,hehe..kaj tako odštekanega pa še ne...ja,saj vidim te nevarne vodne globine,vrtince in brzice...res nevarne vode je izbral model za raziskovanje...joj,RES si ga predstavljam,kot da sem ga na lastne oči videla,hahaha,noro,no...

    OdgovoriIzbriši