sobota, 2. junij 2012

Skozi Chang Mai nazaj v BKK

V Chang Mai sem ponovila falafel, funkey monkey smoothie, videla Mamo - itak, saj sva tam spale, žal pa je Chris ( en model ) vmes, ko me ni bilo, že pičil dalje :(

S Heidi sva namerno zapustile Pai zelo zgodaj zjutraj, da bi ona ujela yogo ob 18.00 v Chang Maiu, ker je še imela kupončke, ki jih je zakupila na začetku poti ... haha, situacija je bila smešna zame, tragična za Heidi ... fuuul sva hitele, vse je bilo na knap, ura nekje 16.30, ko sva prispele v C.M.
Heidi laufa pod tuš, poje na hitro en sendvič, se obleče v trenirko, naredile sva načrt kje se bova dobile po treningu ... nakar jaz preberem na letaku, da ob nedeljah ne vadijo ... malo mi je bilo težko povedat, a sem ji vseeno.
Kaj pa naj, itak, bi ugotovila, ko bi tja prišla. Za vsak slučaj sva še poklicale, pa se tako ali tako ni nihče javil in yoga je za Heidi odpadla ... ta večer ... naslednje jutro pa je le prišla na svoj račun, toooo! :))***

No, po yogi, ob 12.00 sva končno le pičile spet nazaj v Bangkok ... tale Pai in Chang Mai sta bila bolj pavza zaradi lepšega ... jaz sem si želela v Paiu še enkrat spat v tistih bambusovih hiškah, v Chang M., je imela Heidi načrt z Yogo, jaz pa pri mami v čošku na vogalu še enkrat spit funkey monkey in pojest falafel ... vse sva stlačile v urnik, vse se je izšlo, zdaj pa še zadnja stopnička za prehodit, predno se s Heidi ločiva in posloviva.

Heidi je boga reva, vsa zadeta od xanaxa zjutraj na postaji, ko sva stale že v Bangkoku, bolj majavo vse dojemala, bila je pa vsaj prijetno naspana :)
V sobi sva se razkomotile, vsaka je pičila malo zase, ob 17.00 sva se zmenile v hotelu, da bi šle skupaj v kino...
Heidi me čaka v veži pred izhodom, klepeta z enim modelom, pridem bližje, se pogovarjamo, model pribije, če gre lahko zraven v kino ... jah, pa pejmo, zakaj ne?

Model čist naloudan, sosed od Leonarda Di Capria, razlaga v katerih filmih vse je igral kot extra, a vseeno baje ne čisto bedne vloge statista ... smešna scena.

Ja, šle sva spat, Heidi mora vstat ob štirih zjutraj in it na letališče, jaz pa ob šestih zjutraj, ker me čaka bus za v Kambodžo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar