petek, 1. junij 2012

Chang Mai, baby



Na placu kjer nas je dal bus dol se tudi nisva srečale, kar sem napisala že v prvih vrsticah prejšnjega posta.

Vseeno pa sva si nekaj ur po prihodu na sever mailale, Heidi je napisala tudi, da grejo z družbo, ki jo je ravno spoznala zvečer žurat in, če grem zraven.
Odpisala sem ji, da grem zjutraj na treking, da pa se ji  javim, ko pridem nazaj, če bo sploh še v tem kraju.

V Chang Maiu sem poiskala en res kul plac za spat kjer dela "Mamma"... plac se imenuje JJ's , če gre kdo tja v kratkem in ga mogoče zanima.

'' Kako ti je ime? ''  sem jo vprašala
  
 '' I am your MAMMA, call me Mamma ''  :))))

Tam nisem bila niti pet minut, samo odložila sem ruzak in  plačala sobo ( !  )  ... in hop hop mama me je posadila na zadnji sedež njenega motorja in šibnile  sva po mestu do templjev.

Ko sva prišle nazaj do njenega placa, sva parkirale motor, se presedle v avto in ze sem bila z njo na poti na nek sestanek. Smeeešno.
Se vsedeva v avto, jaz mami nekaj čebljam ona meni spusti ignoreeee.
'' Mamma, listen to me, haaaloooo ????? ''

'' No, darling, give me five minutes, i need to focuse''  

In res, čez pet minut ona pribije;

'' Ok, darling, talk, i listen ''


Ja, ja, ja, ja, jaaaa, z njo je pogovor štartal vedno enako:

'' Mamma?''
'' Yessssssssssss, daaarrrling? '' =))))



                                                      Kofi, mamin pes 






1 komentar: