sobota, 2. junij 2012

Špela

Dnevi na Otresu so bili kul, všeč mi je bil.

Šla sem spet mimo Mushroom point-a, videla Ireno, ki se je pogovarjala z eno blond punco. Ahaaa, si rečem, to je sigurno ta Slovenka, Špela, grem pozdravit.

Pridem in se predstavim, ko me Špela začudeno pogleda in reče; '' a se ti Kanoni pišeš? ''

'' Jaaaa, kako veš ? '' =)

'' Jaaa, ne morem verjet, vem, da potuješ naokrog, pa vem, da je Iza redko ime in sem poskusila  ... ti si od Urše prijateljica! '' 

'' Ha, Intihar Urše? ''

'' Jaaaa'' reče.

=))))
Jaz prvih pet minut nisem vedela katera Špela to je, pač ena Uršina prijateljica, sem si mislila.

Potem pa, BUM! '' Špela, od Katje sestra, Špela ? ''

Noooo, fora je, da vem, da ima Urša prijateljici Katjo in Špelo, sestri ... in do zdaj sem bila bolj v kontaktu s Katjo, imam jo na FB, skupaj sva hodili na isto srednjo šolo, enkrat smo šle skupaj z Uršo na izlet na Dunaj, ves ta čas pa sem tudi vedela, da ima Katja sestro Špelo ampak to je pa tudi vse. Urša mi je že tudi kaj povedala o njej ... lahko bi jo prepoznala pa je nisem =)
Srečava se na drugem koncu sveta, v Kambodži na Otres Beach v Shinoukville =)
 






 

Jeej, ful sva padle v debato, pogovarjale sva se in skupaj odšle v Shinoukville, kjer je Špela spala ( na Otres je prihajala preživljat dan, spala pa je tam ).

Luštne tri dni sva preživele skupaj, čvekale, jedle, čvekale, jedle, čvekale, se kopale in smejale =)

1 komentar:

  1. Pa dej,no ! Ne samo,da je Slovenka,na koncu se še poznata...pa kako sta luškane obe -ta prave predstavnice slovenske lepote !!

    OdgovoriIzbriši