sobota, 2. junij 2012

Sporočilo domov



Sporočilo domov:

Hej Hej! 

Monastery je awesooomeeeeeeeee, kej tazga še nikol ne!
To je RAJ na zemlji, imenuje se Forest monastery, zivimo v pravljici, vse je lepo, vse je dobro, hrana je lepa, jemo do 11.30 dopoldne (zajtrk ob 07:00, kosilo ob 11.30) potem nic vec hrane do naslednjega dne.
Meditiramo 7 ur na dan, walking medtitation, sleeping meditation, siting medtitaton, chantamo mantre, zvečer okol 19 imamo zadnjo vipassano.

Prišla sem s to punco Heidi, ki sem jo spoznala v Bangkoku, ful se počutim povezana z njo in ful se razumeva, ful je lepo vse, pa tko, ful je lepo vse , lol.

Nimam načrta, vem le, da moram do 29.4 zapustit Tajsko zaradi vize.
Go with the flow


Bye and peaceeeeeee to you, to all of you.


P.S.

Včeraj sva s Heidi štopale iz monasterija v ''mesto'' Mue Hong Son na internet, jaz sem morala neki posebnega naredit, ona pa karto za v Indonezijo spremenit, no in bile sva tako pozne, da nisva šle nazaj, zato sva kar prespale tukaj. Danes je jutro, še vedno sva v tem mestu in greva počasi štopat nazaj, ker so nama včeraj rekli, da ni varno ponoči štopat, saj smo čiiiist na jugovzhodni meji z Burmo in se ne marajo in je ful vojske in policije, ker baje ugrabljajo. Valda sva se fffsrale in nisva šle na pot zvečer.


Oči mi je odpisal:


Da ne boš postala preveč hrabra. A je ta Heidi ušla iz pravljice o Heidi ?

Ni komentarjev:

Objavite komentar