sobota, 2. junij 2012

Phnom Penh načrti padejo v vodo


Naslednji dan sva imela načrte, opravke, a je moje telo spet štrajkalo.
Kaaaaj je to, no?
Zbudila sem se s takimi krči v želodcu, slina je šla gor, na bruhanje mi je šlo, drisko sem imela... spet! Na ene dvajset dni se ponavlja ...

Khm, očitno je en plus v dreku čisto dovolj, da bi se začela zdravit, zdaj sem v Kambodži, mogoče imajo tu nižje standarde, hahahah. (Preberi kaj se mi je dogajalo v Indiji v Gokarni)

'' No, ok, to ni več smešno, Ilya, ti pojdi po mestu, naokrog, jaz ne morem, ne počutim se kul '' ... zato sem šla k zdravniku ...
 
... kjer sem se obrnila in šla nazaj v sobo, haha.

Halo? 100 eur posvet / razgovor in 150 eur pregled za parazite in celotno krvno sliko.

To so te radosti, minusi in plusi večmesečnega potovanja. 

( V Indiji pa 1.5 eur, haha ).

Tenksss, se vidimo nikol!

Naslednje jutro je bilo na srečo z mano že vse ok, potovanje se počaaaasi približuje h koncu, tako, da bom v Ljubljani naredila vse preiskave.

1 komentar:

  1. Hvala,se vidimo nikoli,bom raje moje podnajemnike pripeljala v Slovenijo ,da še oni vidijo malo sveta,haha....

    OdgovoriIzbriši