sobota, 2. junij 2012

Palačinkaaa


Kaj imajo s temi palačinkami, no!?

Res jim je bolj malo jasno! Odločila sem se ukrepat!


Naročim pancake s čokolado pa ice kavo s sweetened mlekom ... dobim pa kaj?

Palačinko s tako malo čokolade, resss, škoda, da je ne moreš zdaj videt ...
v tistih zračnih luknjicah v palačinki se je vsedla, tam si jo videl, drugje pa ne!

Ledena kava je bila narejena pretežno z ledu in  pljunkom kave in mleka.

No!

Jaz se ne grem več, razložit jim grem! Te dni sem, če prav razmislim, kar dosti razlagala ljudem po kuhinjah o palačinkah, haha ...


Vzamem krožnik s palačinko in kozarec s kavo, stopim v kuhinjo in vprašam kdo mi je spekel palačinko.
Grem do tistega, ki je dvignil roko in mu tarzansko razložim, da, če naročim palačinko s čokolado, pričakujem zraven vsaj neeekaj čokolade, drugače je vseeno, če naročim samo golo palačinko! 
Opišem mu še kako bi zgledala idealna kava ...

Začne odpirat nutello in mi jo z jedilno žlico koplje ven ... tudi to mu ni šlo preveč od rok, zato sem vzela nutello v svoje roke in si jo namazala sama.

V kozarec s ''kavo'' mi je natočil še malo kave in zajtrk je bil končno serviran.

Zvečer, ja, khm ... res sem imela palačinka teden ... se vsedem v nek drug pajzl in spet naročim palačinko s čokolado in ledeno kavo z mlekom.

Zraven naročila sem pa torkat tudi razložila:
 
- da ne mislim plačat, če kava ne bo podobna kavi
- palačinka s čokolado naj bo s čokolado in ne plain
Haha, mlademu fantu se začne smejat, meni tudi ... ampak je štekal ... je rekel;

'' OK, madam, i know! ''

Pa jaz njemu; '' do u really ? ''

Tukaj še nisem jedla in upam, da bo kul!

Ne gre zato, da sem tečna, o, ne, res ne. V 99% sprejmem vse, kar dobim, ne kompliciram, briga me ... razumela bi, da bi bila to kamboška palačinka, npr., naročiš palačinko z marmelado, pa notri ni marmelade ... in, če bi mi razložili, da je to trik, da ubistvi vsi Kambodžani vejo, da notri tako ali tako ne bo marmelade ... ali pa, če bi mi razložili, da je nekaj, kar sem pač naročila kamboška značilna jed ... ja OK, logično, nisem pacient, da bi, če bi to bilo tako, tam nekaj težila pa utrujala.
Tu gre bolj za to, da imajo že dosti turistov, vejo kaj ponujajo in so škrti, leni, v kakšnem primeru pa kar oboje skupaj.
Saj plačaš za stvar, ne prosiš naj ti šenkajo.

In kaj me je čakalo na mizi, ko sem prišla z vode?
Najbolj huda palačinka, kar sem jo jedla v življenju!  
Okusna, tanka, evropska palačinka s čokolado!
Kava je bila nalita v kozarec za pivo, točno taka kot bi si jo sama nerdila, če bi jo lahko !
Jeeeeeeeeeees. 

Pojem in grem do fanta, mu čestitam za dobro hrano in se mu zahvalim.

Ko sem prišla naslednje jutro se me je spomnil in začel smejat, naročila sem pa isto kot včeraj.

Otres je kul. Tu sem plavala, čilirala, poleževala, pojedla največ palačink, še naprej čilirala in uživala. Zvečer sva s Špelo hodili v S. in tam dokončali dan.

2 komentarja:

  1. YESSS,tako se to dela ! Naj vejo kdo je boss in boss jih bo že naučil reda,ni vrag ! Se pa vsaj hitro učijo,hehe. Sem pa presenečena nad tvojo izjavo,da so Kambodžanci škrti,ko si skoz govorila ravno obratno ?!

    OdgovoriIzbriši
  2. mogoče si zamešala moje hvale Burmi, no, tudi Kambodžani niso kar vsi povrsti škrti ... in tudi moji izkušnje niso z njimi samo take ... to sem pisala prav za palačinke ... nekaj imajo s to čokolado, vedno so samo z njo mutili!
    Naj je, če je nimajo, ne nudijo, hehe =)

    OdgovoriIzbriši