petek, 1. junij 2012

Težke določitve

Tretji dan v Bangkoku sem samo bingljala od juica do juica, hodila na masaze in delala nic.
Ta dan sem spoznala Heidi, Kanadcanko, izmenjali sva si emaile, čvek levo, desno, da se vidiva uglavnem ... takrat sem si sicer mislila, okej, ce se vidiva bo super, drugace pa tudi ne bo slabo.
In ker vse to pisem za nazaj, lahko napisem, da je bilo vse prav zares super! 
Poti so naju zdruzile na prav hecen nacin.
O tem mmmalo kasneje :)

Takrat sem sicer planirala it na jug, lezat na otoke, a sem se premislila - sploh, ker sem se mesta pocasi  le najedla, sem naslednji dan kupila bus karto za sever za Chang Mai.
Se vidiva tam, Heidi!
Heidi je potovala isto noc, le z drugo bus agencijo, dobile naj bi se ponoci oz. kadarkoli nas naj bi bus pripeljal v mesto, a ker sva prispele ob razlicnih urah, se nisva cakale. 
Zjutraj sva si poslale mail ampak vsaka od naju je že imela drugacen plan in druge ideje ... Jaz sem sla naslednje jutro za par dni na treking, ona pa je ostala v mestu, ker je sla naslednji dan gledat slone ... in tako sva se nekako ze poslovile. Pa drugic. Kao :).

Nooo, okej, hotela sem bit kratka ampak naj ti bo, mami, grem okoli riti v žep, tvoj style.

Ubsitvu se je zgodba odvijala tako:

Čisto zdolgočasena hodim, vroče mi je bilo, lačna sem bila - po osem dnevnem postu se mi je že vse zdelo napor ( tisti, ki berejo blog, vejo zakaj post - podnajemniki z enim plusom pa to ... njih nasilna izselitev, haha ), si kupim ananas v vrečki, ga počasi zobam, ko se znajdem nekje med dvema templjema.
Nekje na drugi strani ulice vidim eno blond punco, ki henga s Tajko, jaz sem bila pa ravno nekaj zmedena in nisem vedela kater tempelj je čez cesto, zato  sem stopila do nje in jo vprašala;

'' Heeeey ... bla bla blablablaaaa ''

Heidi me vpraša, če potujem sama in kakšne  imam plane za naslednje dni, naslednji mesec ... da ona odhaja zjutraj v Chang Mai in na koncu še, če grem zvečer na pivo, za Chang Mai pa naj premislim ... 

Okej, itak imam čas do večera, sem si mislila, premišljujem lahko do takrat.
V glavi se mi je risal zemljevid Tajske, z Bangkokom nekje malo nižje na sredini kot štartno točko in misli so mi prav risale itinerarij, ki je bil eno minuto tak, drugo onak.

Uuu, kam bi šla, kam te mika, kaj bi rada doživela, s kom bi rada bila, bi imela družbo ali ne, sem se spraševala.
Bi se kopala na jugu Tajske in se potem spet prevažala do Bangkoka s koder bi šla desno v Kambodžo in čez sever Kambodže na jug Laosa ali pa na sever Tajske in od tam na sever Laosa in se spuščat v Kambodžo? 
Planov je tooooliko, res pa je, da kakorkoli bi obračala, bi prišla na isto.
Kaaaaaaaaam naj grem?

Zvečer je pivo odpadlo, ker sem bila jaz zdolgočaseno dolgočasna in sem pač skenslala najin dejt.

Ni komentarjev:

Objavite komentar