petek, 1. junij 2012

Izlet

Naslednji dan smo kruznili z motorji med slapove, jaz z Indiko (en fant), Heidi z Westonom, polivali so nas pa skooooz!
Ne pozabit, Songkran je bil ravno v POLNEM zagonu ... Indika je celo ustavil, ko sva se približala folku ob cesti, ko so vsi nasmejani držali buckete polne vode in čakali, da nas zalijejo.
In, ja, Indika jim je močno olajšal vse skupaj :=)
Njim se ni bilo treba trudit in so nas polili tako kot se šika, midva pa sva bila zalita medtem, ko sva stala, kar je za voznika precej lažje, kot, če te voda zalije, ko na polno divjaš.

Ufff, kaj vse sem imela na obrazu, telesu in oblekah, ko smo prispeli do slapov? 
Vsa premočena sem bila, še s peno za britje popacana (ne vem kako in zakaj) in neke čudne barve v odtenkih oranžne in modre sem imela na majici, hmmm, le kaj bi to bilo, pa saj nisem spet v Indiji ... a je Holi, haahaha.








Slap je bil mega, popoldansko sonce nas je grelo, gužve ni bilo, vsak je imel nekoga za pogovor ... in vse, kar je lepo, mine hitro :)
Veliki kamni, majhni kamni, splozki kamni, kamni poraščeni z mahom, brzice, curki, vse to ima zvok in skupaj tvorijo tak ful kul zborček :)

Nazaj grede, s praznimi želodci smo meli vsi skupno željo - paaad thaiii!

Indika nas je peljal k eni mami, ki ima baje res okusnega in Indika je imel prav!
Vedno je fino hengat z nekom, ki pozna sceno, plac pa kraj.

Ful se mi je zdelo lepo, ko so Heidi, Weston in Indika naročili pad thai s tofujem samo zato, ker so bili uvidevni do mene, da se ne bi piščanec mešal v istem voku kot moja vegi različica, in lepo tudi do kuharice, da ne bi imela dvojnega dela!

Jeeej, kako lepo!
 
Mi smo ubistvu sedeli pri eni mami na vrtu, s Heidi sva bile totalno premočene, zato sva si slekle pareo, ga dale sušit na ograjo in jedle večerjo v kopalkah :D

Družbo na ograji nam je delal zeleno moder kuščar in ribe v ribniku desno od nas, ki so vedno bolj norele in skakale iz vode.

Po večerji smo z motorji spokali nazaj v Pai, pod tuš in spet zabluzit večer.

1 komentar:

  1. ja,to je bilo pa res lepo od njih...da se trije prilagodijo ENI,ki si nekaj zmišljuje...jejhata,no....

    OdgovoriIzbriši