sobota, 2. junij 2012

Razočaranje nad palačinko

Totalno se je uscalo in nebo se je spustilo fuuul nizko, šla sem spat. 
Legla sem na jogi na  tleh v koči in zaspala za tri ure, ko pa sem stopila iz koče, je šla Tina ravno mimo in mi prinesla ledeno kavo, haha, neverjetno =))) Težko bi bile bolj usklajene ... čvekale sva pred njihovo kočo in pile kavo.


Zvečer sem šla do konca kolib in se v zadnji vsedla ter naročila palačinko s čokolado, riž z zelenjavo in banana smoothie. Hahaha ... bila sem lačno dekle!

Pojedla sem vsega po malo ... ta palačinka me res ni prepričala, no.
Ameriška debela palačinka, ( ok, nič bad, vseeno mi je, tanka, debela, whatever evropska ) potem pa ta čokolada, ki sem jo komaj čutila na palačinki!


:O

Sploh pa testo, testo je bilo tisto neokusno ... nek puhast mehurček sem zvečila, brez okusa!

Aaaah ... lotila sem se riža in jajca, ki je bil serviran na vrhu, pa posrkala zmiksano banano.

Jutri bi še eno palačinkooo ampak tako, okusno ... jim bom razložila kakšno želim =)

1 komentar:

  1. haha,najbolš da si jo kar sama spečeš in orng na debelo namažeš...kaj bojo oni šparali na tebi,a ne ?

    OdgovoriIzbriši