petek, 1. junij 2012

Pai, Songkran, Indika


No, gremo naprej!

Prišli smo ravno na start Songkrana, 11.4.2012.

Nekje 12.4 do 15.4 Songkran dogaja in šprica. 
Eni pravijo da se dogaja med 13. in 15. aprilom, spet drugi da je od 11. do 14. aprila, sigurno pa vse drži, saj sem bila tako 11. kot 14. aprila totalno, totalno mokra :=)




V Paiu smo se uglavnem samo špricali in polivali z vodo, jedli pad thai in pili pivo,
spali do dvanajstih in se imeli super.

Spoznali modela Westona ( Usa ) in Indiko ( Indika je model, po rodu Šri Lančan, živel in odraščal v Jaru, zdaj domuje na Tajskem ).
Z njim sem imela vedno fascinating pogovore, kaj takega tudi še nikoli nisem doživela.

Indika: ''Tell me something about yourself ''
Me: "There is so many things, Indika...''
Indika: ''Choose one, it's simple''
 Me: ''It is, you are right ...''
'Indika: " Go, shoot ''
Me: "I like grey and brown color"
Indika: ''Grey is so nice ... and i also like brown'' 

Tišina, tišina, tišina kako uro... samo hodila sva ... in na vsake toliko ponovila vajo.

'' Why do u think the age is so important? If someone tells u where he is from, it helps you understand his origin and background, name helps u call them, but age... i don't think it helps u with anything. ''

Tišina, tišina, tišina ... tišiiiiiiina.

Ponovila sva vajo:

'' Do you think yoga practice  is important if you practice meditation ...
 or do u think meditation practice  is important if you practice yoga ? ''

'' They both go together, appreciate your butt and practice yoga and your ass will appreciate you while you meditate '' :d

1 komentar:

  1. pa saj je model pametno razmišljal...leta res niso pomembna in ne povejo ničesar...poznam ljudi ,ki so pri 60 in čez še čisto mladi po duši,haha...ej,a ta Songkran festival je isto,kot Holy v Indiji ? Ti si v obeh državah doživela oba praznika-kako naključje

    OdgovoriIzbriši