sobota, 2. junij 2012

Angkor Wat


Angkor Wat - zanimiv, lep, bogat, mogočen, ogroooomen, nagužvan, vroč, a Bagan je v mojih očeh toliko lepši, da ga postavljam pred Angkor :)



Sopihali, se vstavljali, ogledovali, počivali pod senco, slikali, pili, jedli, se prevažali z rikšo ... (Ilya, Sofie in jaz)
Ilya se je šel v en čošak kar stuširat s tisto cevko, ki je za umivat rit, res je bilo vrooooče.






Še dobro, da se nismo odločili za kolesa kot smo sprva planirali, bil bi samomor!

S Sofie sva hodile bolj počasi, ona je večinoma skoz slikala in buljila v templje skozi fotoaparat, jaz sem nekje zamaknjeno čakala in si ga ogledovala po svoje, Ilya pa se je izgubil in vedno sva ga našle, ko je sedel na tleh in nama zavzeto pričel mahat v sekundi, ko naju je zagledal. 


Sofie je govorila strašansko slabo angleško, res slabo, z njo sem vadila svojo strpnost in živce ... ni bilo težko, z lahkoto sem prestala najino ( naše ) dvodnevno druženje.

Skupaj smo odkrivali Angkor podnevi in Siem Reap ponoči, jedli nekje v totaaaaaaaaaaaalno umazanem čošku, res, mislim, da v tako umazanem še nisem jedla nikjer ( čapatiji na kupčku na cesti v Indiji, ki jih pobira model s tal, ne štejejo!, tisto pač ni bil čošak ampak ... )
neka pokrita food stojnica, vse je gnilo in smrdelo notri, bljak, no.

Sofie je šla čez dva dni v Malezijo z jutranjim letalom, midva z Ilyo pa nadaljevala pot v Phnom Penh.





1 komentar:

  1. No,to kar sem ti napisala v prejšnjem komentarju (da pride vsak človek na tvojo pot z določenim namenom)si sedaj sama potrdila...očitno je Sofie prišla,da te nauči strpnosti in potrpljenja,nekdo da te nauči sprejemanja drugačnosti...spet drug zato,da TI njega kaj naučiš...AW je resnično veličasten in misteriozen-kar težko verjamem,da ga Bagan prekaša...ampak,nikjer še nisem bila in ne morem sodit

    OdgovoriIzbriši