ponedeljek, 12. marec 2012

Stuck in Gokarna



Sprehajanje po ulicah in pogovori z ljudmi v coskih je imelo pac nek smisel.
In sedlo je, da sem zakopala v vas tudi v globino in, da se nisem sprehajala samo po povrsini in se pakirala iz kraja v kraj po parih dneh.

Sploh pa se je priblizeval Maha Shivaratri ( mami! http://en.wikipedia.org/wiki/Maha_Shivaratri ) in mi je bilo jasno, da ostanem v vasi in dozivim praznik, da vidim vse romarje, ki prihajajo vsako leto v Gokarno in castijo Shivo. Tudi jaz sem ga hotela castit!

Gokarna ima pet plaz, prva Kudle beach, 20 minut hoje iz vasi, Om beach, ki je od Kudleja odmaknjena 20 minut, Half Moon beach, od Om beach 15 minut hoje in zadnja, Paradise beach, zopet kakih 15 minut hoje od Half Moon beach in javna Gokarna beach, ki je nafilana z Indijci, ceprav dlje kot hodis po njej, manj jih srecas.
Parkrat sva sle s Katjo kar na Gokarna beach, nasle en lusten spot z malo ljudmi in visele v mrezah v lokalu, pile ginger caj in brale knjigo...
Par ur je minilo kot za salo, haaalooo, je ze konec dneva, ali kaj, ne me basat?! Ampak, heeej, jutri je se en dan, ki bo se boljsi in daaaaljsi in in in in boljsi :)

Na Kudle, Om in Half Moon beach je par bambusovih his, sob, kjer spis, na Paradise beach pa pride folk hengat s svojimi sotori, mrezami, spalkami in spijo v hotelu  s tisoc zvezdami, lepo jim je.



Je pa res na free in hipursko, folk ga uziva in to jim je taaako jasno!
En dan sva sle lezat na Paradise beach, tako, da sem videla sceno, wc je v sumi, vse kar rabijo si prinesejo iz vasi pes, ali pa s colnom, ki vozi med plazami!

Maha Shivaratri se priblizuje in vas se pooolni z Indijci, vsak dan jih je vec, omg.
(mami, omg = o moj bog ) 20.02 do 22.2. traja, folk pa prihaja ze par dni prej in prav tezko se je gibat po ulicah.
Ze tako preozke, zavite s sto in sto ljudmi, kravami, riksami, motorji, kolesi, psi, pravi ringel spil !
Znajdi se, znaaaajdi seeee.
Vsakic se cudim, zakaj me se ni kdo zbil ali pa mi zapeljal cez nogo, haha, pravi umetniki so, vedno me zgresijo za centimeter, jaoooooooooooo, Indijci!






 

najina dnevna soba

 



                                                        
                                                                Gokarna beach












                                                          najin dom za en mesec


2 komentarja:

  1. No,konćno slikice iz Gokarne-zelo me je firbec matral kako je tam,ko sta se tak dolgo zadržale....pa...nič posebnega. Ziher pa sta se morale tam dobro počutit..ampak je bil res že skrajni cajt,da se premakneš še kam drugam...

    OdgovoriIzbriši