nedelja, 18. marec 2012

Mumbai

Po trinajst urnem guncanju in premetavanju na vrhnji postelji na busu sem docakala Mumbai.
Nocni bus je super resitev, ce so vsi vlaki zasedeni in, ce se ti kam mudi ... so sicer drazji, a te resijo.
In predvsem so neudobni, na vlaku se naspim kot kraljica, na nocnem busu pa poskakujem in cutim vsak kamen in lezecega policaja in, ne, nisem kraljicna na zrnu graha. Samo res je tako.
Vedno je top izbira v Indiji vlak, definitvno, a nisem hotela cakat, da se sprostijo vlaki za bohved kateri dan....

No, ob 10.00 sva prispela, poiskala Delight guest house, pustila ruzake v hotelu in picila jest.
Ob 15.00 je Zeljko odsel na letalisce in nazaj na Irsko kjer zivi, jaz pa se zgubljat po mestu.

In neverjetno ampak reees neverjetno domac se mi zdi Mumbai.
V hipu sem se znasla, orientirala, poznala okolico, nic tuj mi ni bil, no!
Sem brala v knjigah in slisala od ljudi, kako mi bo v Mumbaiu bedno in kako bom hotela se isti dan stran od tam, da je grozno busy mesto, da je noro itd., itd., pa sploh ni res?!
Mesto je super pregledno, siroko, guzve, hupanja in norenja pa je ravno prav...
No, meni se je Mumbai res prikupil, rada ga imam.

Se vedno nimam karte za naprej, ura je 22.00 zvecer ... jo bom kupila jutri, ko bom imela cas in energijo.

Spoznala sem taksista, res prijazen fant, ime mu je Gufran, nadaljevanje sledi :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar