ponedeljek, 12. marec 2012

No more village, its time for Kudle beach!

V  cosku pet minut stran od najine sobe sva okupirale lastnika, ki je imel lap top, modela iz sosednjega coska sva nafehtale, da nama zastonj posoja filme, ki jih je prodajal, tako, da sva imele movie night dva dni zapored. Znajdeva  se :)))

In, ko se je Shivaratri koncal sva zapustile vas in sibnile dopustovat na Kudle beach, Rock Namaste cafe je bil najin dom naslednjih 10 dni.

Rock Namaste je bil poln bambusovih  in zidanih hisk, dvorisce so zasedale kure in krave, ki so zgodaj zjutraj korakale po najini verandi, podgane pa zvecer, pred spanjem, po najini strehi.
Korak, korak, korak, step, step, step, pa cvilile so tudi, Miha!
Le, da nisem zapustila sobe, tako kot sem jo v Indoneziji. ( Miha, khm, khm ).
Mi je bil pa znan zvok, ko sem prvo noc legla v posteljo in zaslisala drobno cviljenje :)))) Thanks Indonesia !

hiska na Kudle beach

otroci pred najino sobo se igrajo s smetmi

Spoznale sva dve slovenski druzini, mamo Ireno in sina Jaka, fotra Andreja in njegovo hcerko Luno.
Irena in Andrej sta stara frenda iz mladih let in skupaj prezivljata pocitnice vsako leto v Indiji, vsak s svojim frocom. Cist hudo, a ni?
Ganesh, natakar iz restavracije, kjer so ziveli Slovenci se je cist zajubil vame in se na vsak nacin hotel pridruzit potovanju.
Pa res, res, res nenormalno prijazen in simpaticen fant je bil.
Ful mi je bilo hudo, ko sem mu prijazno razlozila, da ne bo slo in da naj razume.

Rock Namaste mi je ponudil za druzbo Rorya, modela iz Anglije, Fabiana iz Francije, Davida iz Nemcije in Mateja iz Slovenije! Haha, res smo povsod, neverjetno!

Ves ta folk je bil zasidran v Gokarni, vsi so tam dlje casa, Gokarna je nekaj special, cist zares.
Pohal so ga sicer sto na uro, s Katjo sva ob vecerih imeli glavo v belem oblaku, haha.
No, ampak vso to druzenje in pogovori so nama kratili dneve, prehitro so minevali, ceprav sva vstajale med 7 in 8 uro zjutraj.
Folk potuje po vec let, mladi, stari, vsi.
En model iz Svedske je star 29,  po svetu potuje ze 8 let, pravi, da na Svedskem nima vec kaj iskat in se k nobenemu za vracat, da tam vec  ni doma.
Mario iz Brazilije je star 31, pri 17 je sel od doma in se vedno potuje.

A ves mami, liitle star is shining, ne just shining ampak shining.

Matej je sel pri 23 iz Slovenije zivet v alternativno vas v Spaniji, v Andaluziji, kjer si je postavil hisko iz slame in tam zivi, vmes pa potuje v Indijo in se kam.
Fabian rise grafite, res hudo slika, tudi v Namaste Rock Cafe je enega naredil, holly cow je narisal - potetovirano sveto kravo.

Produktivno smo ga hengali, no.
Vroce ja pa kot pri norcih, ni za lezat in se soncit, tudi, ce prides ob 16, se mucis do 17, ko koncno le  postane znosno.

1. (mami) prelep je ta Kudle beach,res ! In ni čudno,da si tako dolgo ostala v Gokarni...imeti tako hiško tik ob prelepi plaži,opazovati vse tiste nenavadneže iz celega sveta,da o Indijcih ne govorim...mogoče se bom pa še jaz okorajžla in prepričala fotra,da greva na titi konc sveta..vedno bolj mi delaš skomine. Ja,ja, saj vem,da mala zvezdica SVETI in ne SAMO SVETI..tisto sem te zezala,no

2. Mami, daj pejta, no! Drugace pa pejt sama! Ali pa te bom jaz odvlekla in greva skupaj. Zdaj vem kje je lepo na severu in kje na jugu, pa imava lahko ene 3 kraje, da se ne bos prevec utrudla + lahko letiva kdaj z letalom!