ponedeljek, 19. marec 2012

Receptor: ''where u, i dont see u never''

Haha, ja, Mumbai me je res polno okupiral, komaj sem bila kaj "doma".

Prvo noc sem spala tri ure, naslednjo dobrih sest ur in zadnjo stiri.
Pa sploh nisem zurala, samo naokrog sem hodila in bluzila.

I like MUMBAI!

Zadnji dan sem prezivela par ur z mami na skajpu in v druzbi  Etiopijca, ki studira v Indiji, zivi pa v Usa, haha, ker mix. Pet let je prezivel tu, zdaj pocasi odhaja nazaj v Usa.

In ful je bilo smesno, ko sva sedela v istem cyber kafeju, ko je videl, da na polno govorim z mami je pogledal v kamero in rekel, ''aaah, your mother talks to much'' !

Hahaha, maaami, a vidis!

In kaj pocnem danes, je vprasal.
V kino grem gledat hindu movie in se past po trgovinah!
'Ok, i'll go with you'', se je povabil. Pa ok, saj je bil res prijazen in tudi druzba kdaj ne skodi.

In predno zares odidem setat in bluzit po mestu, se moram odlocit kdaj grem iz Mumbaja in  kam bi sla, kam bi poletela? Jutri poletela, pravzaprav!
Khmmmm, khm,  ne bi ampak kam bom poletela?

Burma zveni fino in zelim si jo videt! Grem tja? Ok!
Okeeeej, kupila sem karto za v Bangkok, kamor letim ze cez stirinajst ur, tam nekaj dni pocakam in odletim v Yangon!

2 komentarja:

  1. pa kaj njemu ni blo jasno ??? js da sm govorla tumač ???Pa saj sem te tri ure samo poslušala in sem komaj prišla do besede...ampak mu oprostim,ker je res čeden dečko,haha. Ej,ne morem se načudit,da ti je bilo v prenatrpanem in kaotičnem Mumbaju tako všeč ?! Pa da si se prosto šetala in celo znašla po njem ??? Ampak Gufran ti je bil v veliko pomoč-videla si čoške ki jih sicer ziher ne bi- kateri turist bi si pa upal v najbolj razvpiti mumbajski SLUM ???? Da si iz prve roke videla,kako tam poteka življenje in celo preživela par ur z njegovimi domačimi...res fino,čeravno je bilo vseeno malo riskantno ?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehehehe, ja, tko je reku... me pa zdj skoz, k se klikneva, sprasuje, kako je your beautiful mum!

    Hohhohooh :))))

    Ceden.... tebi je nasploh vsak crn ceden!

    Ja, tud jaz, tud jaz... se vcasih vprasam kako, da mi je bil vsec... ampak kot sem napisala, pocutila sem se domace, orientirana sem bla, kul filing...

    Gufran je ful kul model. Z njim definitvno nekaj mam, tako bratsko zvezo, pa ful kul filing, ko sem ob njem.... tista tisina, ko mas filing, da se poznas v nulo... pa pogled, ki ti vse razlozi.

    Ni bilo riskantno, k mas filing o cloveku, ni nobene bedne scene v glavi, vse je super, vse je fajn, sam plavas....

    :) * rada vas mam!

    OdgovoriIzbriši