ponedeljek, 19. marec 2012

Pocutim se kot revni cigan, pocutim se kot Indijc, ki mu je vse na Tajskem drago. Grem howmuchat.

Ja, resno, no!

Uletela sem iz Indije, kjer sem za nasih dvajset centov jedla, za en euro spala, se za dva eura oblekla, potem pa se znajdem v Bkk, ko hocem v lokalnem cosku narocit kavo in mi jo zaracuna en euro.

Kaaaaj?

Pa sem najprej mislila, da nategujejo potem pa hitro dojela, da ne in, da ima vsak cosak priblizno konkurencne cene.

Ooookej, bo pac malo drazje, bom ze prezivela.
Ampak res sem se pocutila kot en cigo migo, ki je navajen na poceni zivljenje.
Indija me je razvadila.
To se svet ni viiiiIIiiiIIIIiiiiIIIIiiiiiiideeel, mami, cuj!

:O

Sem sla raje kar malo howmuchat, je ceneje, ahahahahah.
Sicer pa sploh ni smesno, ker imajo toliko lepih cot, da bi vse pokupila, a kam naj jih dam?
KAAAAM?
Mogoce bom poslala domov, res so mi vsec.
Ja, veeem, mami - ne potuje se zato, da se nakupuje, vem! Saj imas prav.
Ampak res so taaako lepe, pa pri nas tega ni, pa bolj poceni je kot pri nas, pa toliko izbire je, pa, pa, pa...
No, ja.


2 komentarja:

  1. haha,kok si ti en smešen otrok ! tako si se navadila Indije in njihovega cigajnaraja,da se po drugih državah počutiš kot eden izmed njih-kot en revček,ki si ne more nič privoščit...tebi je pač Indija pisana na kožo-in,če mene vprašaš (saj vem,da me ne boš,haha)dobiš v Indiji za malo denarja NAJVEČ-fuuul fajn ljudje,njihova kultura,način razmišljanja,prelepa narava,zanimiva mesta,templji,plaže,živali...saj je prav,da si boš ogledala še Tajsko,Burmo,Laos in Kambodžo,ampak to bi lahko prišparala za naslednjič,zdaj bi pa do konca ostala v Indiji,saj si videla samo sever in skrajni jug...koliko držav je pa še v centralni Indiji ,ki so prav tako prečudovite in si jih spustila ?? Mislim,da se bo treba v Indijo še parkrat vrnit,da boš videla celo-no,se boš imela vsaj česa veselit. Pa si kupi kako lušno cunjico,če te tako mika,saj po Ljubljani pa tudi ne moreš letat naga,a ne ? V glavnem pa kar havmačaj,to je ceneje in dobro ti gre od rok,haha. Poljubček..

    OdgovoriIzbriši
  2. HOW MUCH?
    JUST LOOKING...

    TOO MUCH ....


    Tko nekak zgleda, k howmucham... :))) ***

    OdgovoriIzbriši