nedelja, 18. marec 2012

Filingi, Arambol ...

Arambol je nice, ceprav sem se bolj zacutila v Palolemu, sploh pa v Gokarni.
Je pa Goa uhuhu drazja od drugih drzav v Indiji.
Pa nasploh se mi zdi cisto druga Indija, drugacna, no.

Je rekel en Indijc, s katerim sem se pokonektala, da je dal bog prebivalcem Goe zahodnjaski nacin zivljenja in denar, a malo manj mozganov, haha.

Pa res veliko Indijcev je v Goi pijanih noc in dan.
Lepi avtomobili se vozijo po cesti, nikjer nobenih beracev, zenske so oblecene moderno, v sarijih jih vidis le nekaj, po vecini so v kratkih krilih, ne zakrivajo si strastno ramen, nosijo kratke frizure, zelo dobro govorijo anglesko itd.
Pa draga je, res je drazja od ostale Indije.

No, kakorkoli, naslednji dan sem se sprehodila po obali, hodila sem kar dobro uro in se zasidrala na pesku, plazi odmaknjeni od ostalih turistov.

Ful je bilo smesno, ko sta prisla dva mlada turista s kitaro in mi zacela pet happy birthday, haha.
Sem jima rekla, thanks, samo nimam rojstnega dneva, pa sta mi nazaj zabila, da verjameta in, da kdo je sploh rekel, da imam danes rojstni dan, haha.
Fuuul je bilo smesno.

No, Arambol je bil zadnja indijska plaza na tem potovanju. :( Sad sad, ampak okej, bom prezivela tudi na tajskih ali kamboskih plazah, ne bo mi hudega.

12.3. sva z Zeljkotom picila z nocnim busom v Mumbai.

Ni komentarjev:

Objavite komentar