ponedeljek, 19. marec 2012

Sai Ram Indija, kmalu se vidiva. Bangkok!

Evo me, tukaj sem! Priletela po stirih urah v Bangkok.

Noc na letaliscu v Mumbaju je bila zeeelo kratka, tja sem uletela sele okrog 03.00 ponoci / zjutraj do takrat bluzila in pohajkovala, snofala in se poslavljala od ljube Indije.

V Bangkoku sem sla iz letalisca na skytrain do mesta, tam switchala na taxi in bila okrog 16.00 na ulici polni z mladimi in pijanimi turisti.

Ah, ja. Indijaaaaa! Miss u!

Med postopanjem po ulici sem dojela, da sem s hrbtom obrnjena proti indijski restavraciji, tako, da sem v hipu zavila notri, se vsedla za mizo, popila pivo, napisala eno pesem in pustila ruzak Indijcem medtem, ko sem sla brskat za poceni hotelom.

Ob 19.00 sem bila ze razpakirana in besnela po ulicah Bangkoka.
Vse je crazy in imela sem domotozje po Indiji.
Tako kot sem na letaliscu v Nairobiju jokala za Afriko, sem v Bangkoku obujala spomine in zganjala nostalgijo za Indijo.

Nihce me ne buli ... pa ne, da to ravno pogresam ampak zagotovo opazim razliko med buljenjem in ne buljenjem, haha.
Pa nihce se noce pogovarjat z mano, tako kot to pocnejo v mother Indiji.
Prisedem h kakemu atu ali mami in zeeeelo malo je takih, ki ti vrnejo nasmeh ali se kaj pomenijo.
Whatever, no...
Vcasih se prav nesramno razburijo, ce jih kaj vprasas ali pa malo zakricijo nate.
In zdi se kot, da jim je vse odvec.
Pa zelo slabo govorijo anglesko.

Ok, izjema je bila ena stara mama, urejena stara mama, ki je v enem cosku srkala neko lokalno zganje in sede poplesavala na mojo zeljo v fotoaparat, ahahahahaha.

No, ja. Jutri grem howmuchat.

2 komentarja:

  1. ah,ja...indija...prečudovita indija....že prvi dan si videla razlike med državama in ljudmi(v prid indiji) in da ti Tajska,oziroma Tajci in turisti,ki tja prihajajo ne bodo všeč. Saj Tajska je lepa,ampak če ljudje niso fajn,se ne boš počutila dobro...pa še ti turisti,ki prihajajo na Tajsko z enim samim namenom...bljaaaak ! Čimprej ven iz Bkk. Čuvaj se

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem tudi turist na tajskem, pa nisem prisla sexat... hahaha, niso vsi kle s tem namenom, no!

    Ampak, ej, sever je kot, da bi bila v drugi drzavi ... Tajska mi je ponudla res neverjetno lepo izkusnjo in precudivita prijateljstva!
    Mir v samostanu, lepe hribe, je kar intenziven tale filing, ki mi ga je dala Tajska.

    :) *

    OdgovoriIzbriši